Voinko laihtua jos..?
Voinko laihtua jos syön päivässä n. 1000 kaloria terveellistä ruokaa, sekä teen n. 25 minuutin hikijumpan 3 krt viikossa? tai oikeastaan laihtua en paljonkaan halua, enemmänkin timmiytyä. Olen 170 cm pitkä ja painan 65 kiloa. Haluaisin olla tiukassa kunnissa ja painaa n.60. Kysymys saattaa olla täysin epärealistinen koska en ole oikein perillä asioista, mutta juuri siksi kysynkin.. pliis asiallisia vastauksia
Kommentit (8)
Hohhoijaa...ota vaikka pt jos oot noin pihalla.
Mun mielesta 25 min hikijumppaa 3 krt viikossa ei ole tarpeeksi timmiin kehoon. Et ehdi kaymaan lapi kaikkia lihaksia ja treenaamaan niita tarpeeksi. 1000 kaloria paivassa voi olla liian vahan pitemman paalle. Paljon riippuu mista kalorit tulevat.
okei.. Kiitos vastauksesta! Eli 1500 kaloria päivässä , hikijumppa 30 min 5 krt viikossa, kuulostaisiko yhtään paremmalta?
Ja siis tällähetkellä kaloreita mulla päivittäin n. 2000 mutta sosekeittoja, vihanneksia marjoja hedelmiä jne olisi tarkotus sit "dietillä" nakerrella.
Jos haluaa kiinteat lihakset, niin pari kertaa kuukaudessa kannattaa olla pari paivaa taysin ilman hiilihydraatteja niin etta kehon glykogeeni-varastot tyhjenee, lisaks kantsii vetaa kunnon lenkki, yli tunnin kestava jotta keho polttaa kunnolla rasvat ja glykogeenit pois. Se mista kalorit tulevat on myos tarkeata. Sokereista saadusta kalorista jaa hottoa kehoon vaikka kuinka jumppaisi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:18"]
okei.. Kiitos vastauksesta! Eli 1500 kaloria päivässä , hikijumppa 30 min 5 krt viikossa, kuulostaisiko yhtään paremmalta?
[/quote]
Sehän riippuu ihan siitä mitä syöt.