Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tapasi uuden miehen ja nyt lapsensa kokoajan hoidossa mummollaan tai

Vierailija
09.07.2014 |

exällään, tai kavereillaan, tai veljellään.

Kaveri erosi vuosi sitten ja nyt meno on aivankuin teinillä. Joka vkl festarimenoa. tai jos ei ole menossa festareille on ainakin kaverin synttärit, häät, kutsut, juhlat,  kissan ristiäiset. yms...

Ja lapsi 3 vee,  kokoajan hoidossa jossakin.

itsellä pari lasta ja olen pyytänyt kaveria lapsensa kanssa seuraksi esim. Puuhamaahan , puistoon yms. Mutta ei kuulemma ole aikaa kun ne festarit ja juhlat kutsuu. 

Mikäs siinä oma on elämänsä mutta käy sääliksi lasta kun äiti juoksee viimeistä päivää uuden miesystävän kanssa tai lapsettomien kavereiden kanssa ja lasta heitellään hoitoon jatkuvasti myös silloin kun ei ole isävkl. Viikolla sitten mummo ja muut hoitaa lasta.

Kaverillani ei ole lapsi läsnä juuri koskaan enää. Ei sille pysty järkeä puhumaan, on sitä mieltä että nyt kun lapsi ei ole enää vaippa ja tissi-iässä hällä on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa. Ja varsinkin kun on yh(isä ottaa lapsen joka toinen vkl ja viikolla luokseen. Ja muina aikoina lapsi lykättän muille hoitoon.

Nyt joku miettii, että olen kateellinen. En ole, itsekin saan lapset hoitoon isovanhemmille mutta en ymmärrä miten oma lapsi kaverilla  jää noin syrjään omien halujen ja menojen vuoksi. 

Onko muilla vastaavia menohirmuja äitikavereita. Vai pitäiskö vaan olla välittämättä ja ajatella että hoitakoon asiansa miten itse haluaa.?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän kade?

Vierailija
2/3 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:07"]exällään, tai kavereillaan, tai veljellään.

Kaveri erosi vuosi sitten ja nyt meno on aivankuin teinillä. Joka vkl festarimenoa. tai jos ei ole menossa festareille on ainakin kaverin synttärit, häät, kutsut, juhlat,  kissan ristiäiset. yms...

Ja lapsi 3 vee,  kokoajan hoidossa jossakin.

itsellä pari lasta ja olen pyytänyt kaveria lapsensa kanssa seuraksi esim. Puuhamaahan , puistoon yms. Mutta ei kuulemma ole aikaa kun ne festarit ja juhlat kutsuu. 

Mikäs siinä oma on elämänsä mutta käy sääliksi lasta kun äiti juoksee viimeistä päivää uuden miesystävän kanssa tai lapsettomien kavereiden kanssa ja lasta heitellään hoitoon jatkuvasti myös silloin kun ei ole isävkl. Viikolla sitten mummo ja muut hoitaa lasta.

Kaverillani ei ole lapsi läsnä juuri koskaan enää. Ei sille pysty järkeä puhumaan, on sitä mieltä että nyt kun lapsi ei ole enää vaippa ja tissi-iässä hällä on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa. Ja varsinkin kun on yh(isä ottaa lapsen joka toinen vkl ja viikolla luokseen. Ja muina aikoina lapsi lykättän muille hoitoon.

Nyt joku miettii, että olen kateellinen. En ole, itsekin saan lapset hoitoon isovanhemmille mutta en ymmärrä miten oma lapsi kaverilla  jää noin syrjään omien halujen ja menojen vuoksi. 

Onko muilla vastaavia menohirmuja äitikavereita. Vai pitäiskö vaan olla välittämättä ja ajatella että hoitakoon asiansa miten itse haluaa.?

[/quote]

On. Kaveri on laittanut lapsensa (nyt 3 v) alusta hoitoon. Ekan kerran meni ennen ristiäisiä viikonlopuksi, sen jälkeen ollut mummolassa AINA to-su. Meni myös päiväkotiin 9 kk:n iässä.

Joskus isovanhemmat ovat kieltäytyneet ottamasta lasta hoitoon, silloin pyysi kavereitaan hoitamaan.. päiväkodistaan ei ole koskaan lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on tullut vain sama, kun suurimmalle osalle eroisistä, jotka toteuttaa isyyttään sen 2 viikonloppua kuukaudessa. Jolloin vie lapset äidilleen (lasten isoäidille) hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän