Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että av:lle kirjoittavat keskimääräistä tyhmemmät ihmiset,

Vierailija
09.07.2014 |

vai että ihmiset ovat oikeasti keskimäärin näin tyhmiä ja vain pystyvät jotenkin peittämään sen arkielämässä?

Onko mitään sosioekonomista ryhmää joka olisi sitä mieltä että keskustelun taso av:lla ylittää sen mitä kotona tai  töissä (tai mikä ikinä se sosiaalinen ympäristö onkaan jossa työttömät päivänsä viettävät) kuulee?

On sitten suht tarpeetonta sanoa että "mitäs olet täällä jos ei miellytä", koska minua nimenomaan kiinnostaa tämä aihe.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Siitähän on tutkimuksiakin et tälläisillä palstoilla provoilee ja hengaa keskivertoa älykkäämmät ihmiset. Ilkeät, mutta älykkäät.

Vierailija
2/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen AV???  AIV:n tiedän, se on rehua se..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon,koska itsekkin täällä joskus käyn.työtön en ole vaan kotona pienten lasten kanssa

Vierailija
4/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä millaisiin keskusteluihin itse kukin osallistuu. Me ollaan kuitenkin melkoisen heterogeeninen joukko!

Vierailija
5/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne kolme, joiden tiedän täällä lisäkseni kirjoittelevan, ovat keskimäärin fiksumpia ihmisiä. Mutta uskon, että täällä kirjoittelee myös paljon ihmisiä, joilla on niin paha olla itsellän, että keskustelujen taso on luokatonta.

Vierailija
6/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyhmyydestä tiedä, mutta hemmetin ilkeät ihmiset täällä pyörii.

Vierailija
7/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeinkirjoitus on useimmilla niin heikoissa kantimissa, ja rahapulaa käsitteleviä aloituksia suhteellisen paljon, uskon että täällä hengaavat nimenomaan "keskimääräistä tyhmemmät ihmiset".

Vierailija
8/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset kirjoittelee tänne.

Vierailija
9/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään IRL joka täällä kävisi, mutta olin tulossa sanomaan, että ainakin osa vastaajista vaikuttaa ihan älykkäiltä. Suurin osa on varmaan keskivertoälykkäitä ja joskus vaikuttaa siltä, että joukossa on joku yksinkertainen. Useimmiten se tulee mieleen heistä, jotka alkavat haukkua muita keskustelijoita yksinkertaiseksi :)

Vierailija
10/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene tyhmyydestä sanomaan, mutta keskimääräistä empatiakyvyttömämmät (itseni mukaan lukien).

Vierailija
11/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Toki arvelen, että täällä on porukkaa laidasta laitaan. Mutta musta ei kannata tehdä suuria päätelmiä ihmisten "tyhmyydestä". Joku koulutettu ihminen ei välttämättä tiedä sen kummemmin jostakin asiasta, joka voitaisiin laskea melkein yleissivistykseen tai eri ikäisillä on eri vahvuuksia joissain tiedoissa.

Voisin esimerkiksi itse ajatella, että jos ajaisin ajokortin (olen nyt ajokortiton), minulla voisi yhtäkkiä olla liuta "tyhmiä kysymyksiä" ja kuitenkin olen itse koulutettu ja yli 30-vuotias ja tiedän joistain aihepiireistä yhtä sun toista. Pelkästä kysymyksestä minusta siis ei voi päätellä liikoja kysyjistä.

Vierailija
12/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Iltalehden keskustelupalstalle kirjoittavat ne kaikista tyhmimmät ihmiset. Siellä jutut kulkevat navan alapuolella ja riidat väkivaltauhkauksineen syttyvät hetkessä. Modeilla on IL:lla äärimmäisen kiireistä ;) Siihen palstaan verrattuna AV on sivistynyt. Sitä paitsi, täällä provoillaan paljon, mutta vähemmän vierailevat tuntuvat menevän niihin aina yhtä täydestä. 

Vierailija
13/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehkä päästetään kaikki sammakot ja patoutumat vapaiksi. En sanoisi livenä puoliakaan mitä täälä höpisen.

Vierailija
14/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tänne kirjoittelevat tyhmiä ole, jotkut kylläkin.

Vierailija
15/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:19"]

Yksinäiset kirjoittelee tänne.

[/quote]

eli sinäkin olet yksinäinen?

Vierailija
16/16 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että muilla palstoilla kirjoittelee vielä tyhmempiä. Itsekin varmaan kuuluisin niille, mutten vain kestä tasoistani porukkaa, menee aika äkkiä hermot.

t. amis/wt/luuseri/elämäntapatyötön/mt-ongelmainen/nuorena nukkunut, jos ei peruskoulussa niin heti sen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi