Pojan tyttöystävä yökylässä, kuinka paljon pitää antaa heille omaa rauhaa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He Ovat vielä Ala- ikäisiä.
ööh, en tajunnut
Ap
Eli sinä olet heistä vastuussa. Ei sen kummempaa.
Niin, ei kumpakaan heistä nyt yökylään kuole?
Ap
Sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Vastuuhan tarkoittaakin vain sitä, että huolehtii ympäristön olevan turvallinen ja vie hoitoon JOS jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
ei saa jättää hetkeksikään kahdestaan tai voivat alkaa nussia kuin kanit!
Noh, saanen epäillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko mennä hengaileen sinne nuoren huoneeseen?
Siis ajattelin että pitääkö heitä käydä katsomassa vähän väliä
Ap
Ehdottomasti pitää. Koko yön ravaat 5min välein katsomassa mitä puuhaavat.
Siis minun pitäisi mennä vain avaamaan huoneen ovi ja katsoa sisään että onko kaikki ok viiden minuutin välein? Eikö se ole jo melkein stalkkaamista
Ap
Ehdottomasti pitää. Näin varmistat, että poikasi tietää sinun rakastavan häntä. Eikä tulee enää koskaan tyttöjä yökylään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis minun pitäisi mennä vain avaamaan huoneen ovi ja katsoa sisään että onko kaikki ok viiden minuutin välein? Eikö se ole jo melkein stalkkaamista
Ap
Ehdottomasti pitää. Näin varmistat, että poikasi tietää sinun rakastavan häntä. Eikä tulee enää koskaan tyttöjä yökylään :)
Eivätkö kaksi viimeistä lausetta ole ristiriidassa keskenään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nuorison nussia rauhassa.
He ovat 15, aika hurja oletus että he harrastaisivat seksiä
Ap
Ehkä sinun on aika pudottaa vaaleanpunaiset silmälasit pois.
No siis molemmat ovat niin viettoman tuntuisia. Tosi vaikea kuvitella että he edes haluaisivat seksiä
Ap
Etkö itse halunnut jo 10- vuotiaana. Pienet lapsetkin masturboivat . Se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Anna teinien olla. Sarkasmi on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Annoit luvan yökylään ja nyt täällä kyselet mitä pitäisi tehdä? Huomaatko itse asiassa mitään ristiriitaa?
Ja kyllä 15-vuotiaat harrastaa seksiä. Niin tein minäkin ensimmäisen poikaystäväni kanssa, vaikka olin "kiltti" koulutyttö ;)
No siis on noi 15v niin lapsia vielä että uskon etteivät nyt ihan yhdyntä seksiin saakka ole päässeet, meillä nämä ovat vasta seurustelleet 9kk.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Eivät. Ei äidinrakkaus liity mitenkään tyttöystäviin. Kyllä äidin pitää poikaansa rakastaa, vaikka tämä olisi ikisinkku tai homokin.
Varsinkaan jos eivät ole olleet pitkään yhdessä, anna olla rauhassa. Tulevat kyllä teidän seuraan sitä kaivatessaan ja kyttääminen todennäköisesti vain turhauttaa nuoria. Jos olet kasvattanut poikasi hyvin, hän kyllä osaa käyttäytyä. Jos nuorten toiminta mietityttää, asiasta on hyvä keskustella mutta ei keskeyttämällä yhteisiä hetkiä, jotka ovat nuorille todella tärkeitä. Heille tämän kaltaiset sosiaaliset tilanteet ovat tärkeitä henkisen kehityksen kannalta, sillä pääsevät tuntemaan kumppaniaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoit luvan yökylään ja nyt täällä kyselet mitä pitäisi tehdä? Huomaatko itse asiassa mitään ristiriitaa?
Ja kyllä 15-vuotiaat harrastaa seksiä. Niin tein minäkin ensimmäisen poikaystäväni kanssa, vaikka olin "kiltti" koulutyttö ;)No siis on noi 15v niin lapsia vielä että uskon etteivät nyt ihan yhdyntä seksiin saakka ole päässeet, meillä nämä ovat vasta seurustelleet 9kk.
Ap
Sinusta on siis piakkoin tulossa mummi. Ihanaa <3
No siis poikasi raiskaa sen tytön varmasti ellet käy koko ajan katsomassa
Anna vain heidän olla rauhassa.
Nuoret on fiksuja, huolehtivat ehkäisystä.
Tunnet heidät varmaan hyvin.
Jospa eivät vielä harrasta seksiä.
Tsemppiä, ei kannata nolata heitä.
Anna nyt nussia rauhassa niin pääset nopeammin isovanhemmaksi.
Noin joka viides 8-9-luokkalainen on aloittanut seksin ja jos poikasi on seurustellut noin pitkään, on erittäin todennäköistä, että jotain on tullut harrastettua jo jonkin aikaa. Olet siis huolinesi pikkaisen myöhässä ja ehkäisyvalistuskin onneksi hoidetaan koulussa jo viidenneltä luokalta alkaen. Anna nuorten olla rauhassa, älä ainakaan tee yllätyshyökkäyksiä pojan makuuhuoneeseen tyttöystävän aikaan.
15-vuotias poika sanoi tuovansa tyttöystävän yökylään. Kävimme perusteellisen keskustelun vastuista, mitkä liittyvät alaikäisten seksiin. Poika katsoi pitkään ja sanoi, että yritätkö nyt antaa ehkäisyvalistusta. Me tiedetään kaikki ehkäisystä ja tyttö tulee yökylään. Ole mamma huoleti, kun sinä olet aivan liian vanha puuttumaan meidän asioihin. Minä 38-vuotias vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Tytön poikaystävä tuli yökylään. Tytön isä pisti tyttärensä nukkumaan eri huoneeseen. Molemmat lähemmäs 30.
Kuka edes haluaa touhuta kun vanhemmat viereisessä huoneessa?
Kolme kertaa vuorokaudessa puoli tuntia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Et tajunnut irvailua.
Niin, ei kumpakaan heistä nyt yökylään kuole?
Ap