Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tosiaan näin huonossa kunnossa? Sain jonkun hengitystiekohtauksen

Vierailija
05.07.2021 |

Olin pyöräilemässä, oli aika rankkaa kun en ole mikään urheilijatyyppi. Tuli hirveä hiki ja pyörrytti. Kävellessä rappusia kotiini kolmanteen kerrokseen (kannoin samalla pyörää) en yhtäkkiä saanut normaalisti henkeä. Tuntui kuin henkitorvi olisi turvonnut kuten pahoissa allergiakohtauksissa. Henki vinkui ja oli ihan kamala olo. Hiki valui runsaasti.

Ei mulla koskaan ennen ole tuolla tavalla ollut vaikeuksia hengittää! Siis niin, että kurkku tuntuu turvonneelta. Vieläkin outo olo kurkussa vaikka lepuutan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua magnesiumin ja kaliumin (jopa raudankin) puutteesta. Kivennäisvettä kurkusta alas ja tietty lääkäriin menet myös. 

Vierailija
22/24 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain astmadiagnoosin 36-vuotiaana. TK-lääkäri totesi, ettei tuollainen vinkuna ole normaalia ja passitti jatkotutkimuksiin.

Voihan olla, että oireita on ollut aiemminkin, mutta en ollut tajunnut, mistä on kyse. Arvelin tietysti, että olen huonossa kunnossa.

Pakkasilla se oireilu alkoi. Rupesin hyytymään matkan varrelle, jos mittarissa oli -25 tai enemmän pakkasta. Sitä pidettiin pitkään psykosomaattisena vaivana. Määränpää muka ahdisti. Siis jokin kauppa tai kioski esimerkiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Kiireesti lääkäriin ! Viittaa allergia oireisiin , jotka voi olla hengen Vaarallisia!

Vierailija
24/24 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö silloin jotain, jossa on esim. sokeria tai ksylitolia? Minulle tulee tuollaisia oireita joskus, jos syön jotakin voimakkaasti sokerista tai ksylitolipurkkaa. Minulla on myös astma ja siitepölyallergia.

Ehdottomasti mene lääkäriin, niin selvittävät ettei ole jotakin vakavampaa. Jos nimittäin jotakin vakavaa olisi taustalla, niin seuraavalla kerralla voisi olla hengenlähtö lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän