Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turnoff kun tapailemani mies kohteli asiakaspalvelijaa töykeästi

Vierailija
05.07.2021 |

Multa meni maku miehestä, kun vietettiin aikaa meillä. Ollaan nähty muutamia kertoja. Miehen piti soittaa johonkin vaihteeseen, ja muutaman kysymyksen jälkeen hermostui täysin aspaan ja sanoi, että vihaisesti "no mie lopetan tän puhelun ja yritän ettii jonkuu muun ku sut ku sie et osaa hommaa hoitaa eteepäin moi" sitten lopetti puhelun ja tokaisi, että olipa vit*umaisen kuuloinen akka, ja itsekin kuulin puhelun, eikä se akka ollut yhtään vmäinen, ihan asiallinen.

Mua rupesi harmittamaan miehen käytös. Ei tulis itelle ikinä mieleenkään hermostua aspalle niin livenä tai puhelimitse, työtään kaikki tekevät eikä kukaan ole oikeutettu saamaan kiukuttelua syyttä.

Maku meni.

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno miesmäinen mies. Pidä se!

Vierailija
22/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen todellisen luonteen mitta on se miten hän kohtelee vähemmän hyvässä asemassa olevia toisia ihmisiä.

Miksi se aspa olisi vähemmän hyvässä asemassa?

Taidat itse olla aika juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen todellisen luonteen mitta on se miten hän kohtelee vähemmän hyvässä asemassa olevia toisia ihmisiä.

Tämä on kyllä ihan totta kun miettii. 

Vierailija
24/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, hyvä puheenaihe. Tuollaisia kannattaa varoa.

Itse tykkään kun puhutaan murteella, mutta tietysti tärkeintä on se miten ihmisille ja ihmisistä puhuu ja heitä kohtelee.

Vierailija
25/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä syitä erota:

1. Rähisee aspalle.

2. Yrittää esittää machoa sinulle.

3. Mie ja sie.

Mikä vika 3. mie ja sie?

Vierailija
26/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas samanlainen aloitus. Keksi jotain jännempää

Luuletko että Suomesta löytyy vain yksi ainoa mies joka on tyly asiakaspalvelijoille?

Vierailija
27/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon ASAP. Oikeitakin miehiä löytyy niin ei tarvitse tuhlata aikaa tuollaisen rnkkarin kanssa.

Vierailija
28/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, jos mies on varakas. Silloin hänen käytöksensä on sinulle ok.

Vierailija
29/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteesta päätellen ukko on Lappeenrannasta tai Imatralta. Jätä se sika hyvissä ajoin!

Vierailija
30/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloittaja, en ole provo, mutta nyt kun olen oikein ajatuksella pohtinut näitä asioita, niin, hän myös vähätteli hoitajia ja maanviljelijöitä sivulauseessa. Ja hän ei kuulemma ole käyttänyt maskia koko korona-aikana missään. Okei, itsekään en niitä haluisi pitää, mutta en edes kehtaa mennä kauppaan ilmankaan.

Ja ollessamme ravintolassa, kävin hakemassa kahvia ja huomasin, että maito on loppu. Suomalaiseen tapaan olin vaan, että "oho, no maito loppu, no ei haittaa kermaakin voi laittaa" ni johan tämä ukko meni oikein kovaan ääneen "MAITO LOPPU"!!!! " Eikö tuonkin olisi voinut sanoa, että" hei anteeksi, saisiko lisää maitoa kun näyttää olevan loppu? "😃

Joo, en näe enää tätä tyyppiä. Todellakaan.

Vierailija
31/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
32/32 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Vastoin kaikkia vaistojani tapasin tätä tyyppiä vielä muutamia kuukausia, vaikka tiesin, ettei se kannattanut ja kyllä suhde sitten loppuikin.

Nämä aspalle huudot eivät jääneet siihen, vaan mukaan tuli rattiraivo, huutaminen kovaan ääneen jos asiat ei mennyt miten haluaa, peleissä häviämisen vihaaminen ja siitä kiukuttelu. Minun tapojen väheksyntä ja jos teen eri tavalla kuin hän, oli tämä väärin ja huono tapa ja tämä sanottiin huutaen. Pieni alistaminen tms. Mies itsekin myönsi kyllä tämän, eli tiedosti ongelmansa.

Eli summa summarum, jos tapailema tyyppi huutaa aspalle jo ensi tapaamisilla, ei kaikki voi olla hyvin. Se ei ole normaalia ja kertoo aina jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän