Voiko deittisovelluksista löytää fiksuja ihmisiä?
Uskotteko (omia kokemuksia?) voiko deittisovelluksista ja -sivuilta löytää ollenkaan fiksuja ihmisiä? Vai ollaanko siellä vain pönkittämässä itsetuntoa tai pelailemassa? Fiksulla en nyt meinaa mitään 1000 ÄO:n omistavaa, vaan ns. normaaleja, kivoja ihmisiä. Harkitsen liittymistä, mutta esim. täällä lukemani kauhutarinat huolestuttavat...
Kommentit (57)
Suomi24 deitistä löysin 8 vuotta sitten aviomieheni, nyt on muksujakin. Silloin olimme molemmat kolmekymppisiä. Tinderin kautta en käynyt yksilläkään treffeillä.
Kyllä oli neulan etsimistä heinäsuovasta, mutta sattui lottovoitto kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut monta älykästä miestä tinderin kautta. Yksi kertoi äo:nsa olevan 150 enkä epäile asiaa yhtään. Vähän pitää seuloa kun juntteja on tilastollisesti paljon enemmän, mutta tosiaan Tinder ei ole kielletty fiksuilta.
Jos tinderissä valehdellaan ikä, pituus ja paino ainakin palstan mukaan, niin älykkyyden kertominen noin ei kyllä herätä minussa luottamusta.
Vinkki: treffipalstoilla parhaimmilla naisilla on kuvattomat ilmoitukset, erityisesti jos hakee korkeasti koulutettuja. Useimmat heistä ovat töissä, joissa eivät halua että kollegat, yhteistyökumppanit tai asiakkaat tietävät treffi-ilmoituksesta. Niinpä he laittavat kuvattoman ilmoituksen ja satsaavat tekstiin.
Kun tajusin tämän, niin tapaamieni naisten taso nousi aivan toiselle tasolle ja parin treffikumppanin jälkeen löysin sen oman helmen. Nyt oltu yhdessä 7 vuotta ja meillä on kaksi upeaa lasta.
Habby Bankakessa on parhaat bileet. Olen roikkunut siellä vuosia!
Mitä sivustoa tai sovellusta suosittelisitte siis? Nähtävästi ei Tinderiä ainakaan.
- AP
Kai sieltä voi löytää myös ihan ok-tasoista seuraa, mutta joskus myös olen itse miettinyt että melkoisia kaatopaikkojahan nämä ovat. Monesti siellä vaikuttaa olevan väkeä, joka ei saa muualla kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja pyörii palvelussa vuodesta toiseen.
Usein vastassa on ollut varattu ukkomies joka kaikin keinoin yrittää salailla avioliittoaan, mielessä ehkä että joku olisi kyllin hullu alkamaan kanssaan seksisuhteeseen. Toinen porukka ovat olleet rumasti sanottuna vähän sellaiset tyhmät miehet, keskustelu on tasoa : "moika mitensulla menee lähetko kahveile joku päivä" Sitten on toki sellaisia jotka ovat oman liigan ulkopuolella, eli on hyvä ammatti, kallista autoa, venettä, matkustelua, harrastuksia läjäpäin. Kun itse taas on vanha, köyhä, harrastamaton sohvapottu jolla on fillarikin hajonnut niin eipä sitä tee mieli edes sanoa sellaisille mitään.
On ulkomaalaisia todella paljon, jos jostakinpäin. Ei kiitos. On tavallisia, työssäkäyviä Pettereitä jotka ovat ihan ok, jos haluaa kiltin, käytännöllisen ei-niin-kivannäköisen miehen.
On seksin vonkaajia, muuta eivät edes etsi. Ilmoituksessa ei ole kuvaa tai on paljasteleva kuva. Ei tekstiä, ottavat kontaktia ainoastaan viikonloppuöinä.
Kaikenlaista jengiä mahtuu mukaan. Itsellä on näistä ihan överit jo. Fb dating on auki mutta en juuri jaksa edes katsoa ketä siellä on. Taitaa olla niin että en ehkä sitten ketään todellista elämääni haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaippa joillekin on vain vaikea löytää juuri se oikea. Itsekin kaipaan sinänsä melko tavallista naista, mutta pitäisi kuitenkin olla myös potkua ja ns. tvistiä. Ja vielä kohtuullisen älykkäässä ja edes kohtuullisen viehkeässä paketissa. Luonnonläheinen mutta myös aika kultturelli. Aika paljon "vaatimuksia", mutta monenlaisten ihan kivojen sekä hullujen naisten kanssa yrittäessä on huomannut että joku aina puuttuu. Erästä hullua rakastin hulluna, mutta muuten yhteiselo oli mahdottonan raskasta. En enää oikein tiedä pitäisikö tässä sitten elää vain yksinään. Mies kuitenkaan harvemmin löytää mitään ilman eforttia. Enkä ole itsekään toki täydellinen, mutta kohtuullisen vetävä, fiksu, mukava ja hieman outo.
Jos osaa syttyä sopivan tavallisesta niin valinnanvaraa kyllä löytyy.
Meillä vois tulla match jos olisin tinderissä! Olen harkinnut johonkin tämmöiseen liittymistä, kun ei arkielämässä ole kukaan uskaltanut lähestyä. Olen kohtuullisen vetävä, fiksu ja ehkä outokin. Luonnonläheinen, en kovin kultturelli. Yhteiseloa en kaipaa, mielelläni seurustelisin mutta omissa osoitteissa. Sytyn helposti, mutta onnistuminen vaatii sen, että oikeasti kolahtaa.
Deittisovelluksissa on ihan niitä samoja miehiä mitä näet kaikkialla muuallakin. On sun tehtävä sortata niistä profiileista fiksut tyypit jatkoon.
Tinder on taitolaji: jos ei ymmärrä miten siellä toimitaan ja miten peliä pelataan, niin tulee väistämättä paha mieli.
Löysin kumppanin Tinderistä. Muutaman todella fiksun ystävän myös. Hidasta se on. Tajusin vasta jälkikäteen, miten onnekas olen, ja millaisia helmiä nuo löytöni ovat.
Voi löytää, mutta naisena sinun kannattaa tehdä aloite, koska muutoin vain tukehdut viestien tulvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut monta älykästä miestä tinderin kautta. Yksi kertoi äo:nsa olevan 150 enkä epäile asiaa yhtään. Vähän pitää seuloa kun juntteja on tilastollisesti paljon enemmän, mutta tosiaan Tinder ei ole kielletty fiksuilta.
Jos tinderissä valehdellaan ikä, pituus ja paino ainakin palstan mukaan, niin älykkyyden kertominen noin ei kyllä herätä minussa luottamusta.
Minä siis tapasin tämän ihmisen ja keskustelin hänen kanssaan. Jos joku ilmoittaa kriittisiä mittojaan profiilissa niin se on mulle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Voi löytää, mutta naisena sinun kannattaa tehdä aloite, koska muutoin vain tukehdut viestien tulvaan.
Mutta jos naisena tekee aloitteen niin hyvin todennäköisesti mies esittää kiinnostunutta vaikkei sitä ole.
Vaikea löytää. Meille korkeakoulutetuille pitäisi olla oma Tinder niin voisi välttää nää kaikki ankkanaamajat ja muut reality-TV:stä elämänoppinsa saaneet sankarittaret
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos naisena tekee aloitteen niin hyvin todennäköisesti mies esittää kiinnostunutta vaikkei sitä ole.
Miksi kukaan tekisi noin, erityisesti jos ei hae irtosuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Fiksu ihminen ei levittele henkilökohtaisuuksiaan tuntemattomille netissä.
Ei kai siellä tarvitse sen enempää henkilökohtaisuukskaan jakaa kuin Instagramissa tai Facessa tms?
- AP
Juu, ei kannata jakaa tietoa, jota joku voi käyttää sinua vastaan.
Ei voi. Onhan se selvä, että jotain vikaa on ettei IR flaksi käy.
Netti on nykyään paras paikka etsiä seuraa, mutta Tinder tuskin on paras.
Kannattaa käyttää jotain maksullista palvelua. Niissä eivät pyöri ne, jotka eivät ole tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Onhan se selvä, että jotain vikaa on ettei IR flaksi käy.
Nykyään ei ole sopivaa käytöstä yrittää miehenä ottaa kontaktia naisiin "IR".
Vierailija kirjoitti:
Vastaa:
Itsensä kunnolla esitteleviin sinkkuihin ja jotka saapuu ajallaan treffeille, eivätkä ghostaa.
Onneksi tiedät heti vastausvaiheessa, ketkä saapuvat ajallaan treffeille ja senkin, ketkä eivät ghostaa. Nuijin ohje vuosisatoihin.
Mutta kuinka kauan tavallisen näköinen älykkö jaksaa hakata päätä seinään?