Tohtori Paiseen potilaat ihmetyttää
Miksi ihmeessä ihmiset odottaa vuosikausia ja antaa pattien kasvaa hervottomiksi ennen kuin ottaa yhteyttä lääkäriin? En ymmärrä.
Kommentit (15)
Rahan puutetta olen itsekin miettinyt. Muuten ei käy järkeen. AP
Pikkaisen eri hintaluokkaa, kuin täällä kotimaassa. Oisko synnytyskin maksanut 25.000 e
Jos et kuulu vakuutuksen piiriin, eivät hoida.
Ei ole rahaa tarpeeksi,jotta saisi hoitoa.
Kyllä sitä Suomessakin välillä tulee vastaan miehiä, joilla on jättimäinen tyrä. Ostavat isompia housuja vaan. Tyrä ei ole kivulias eikä kovin vaarallinenkaan.
Ei kai sitä Suomessa pysty ymmärtämään Ameriikan meininkiä, kun on lähes ilmainen julkinen terveydenhuolto.
Samaa itse miettinyt. Monet sanovat, että olivat lääkärissä joskus patin alkuaikoina. Oli sanottu, että ei ole vaarallinen, menee pois itsestään jne. Jotkut näistä ovat myös lääkärikammoisia. Jotkut sanovat pelänneensä niin kovasti huonoja uutisia, että ei uskaltaneet lääkäriin. Sitä vaan tottuu elämään sen patin kanssa. Ihminen on monimutkainen olento.
Mitä olen tätä tohtori Paisetta katsonut, niin mielestäni potilaat eivät vaikuta kovin hyväosaisilta. Olisiko siis raha syynä, etteivät ole aiemmin lääkärissä käyneet tai hoitoa saaneet.
Saavatkohan täysin ilmaisen hoidon, kun osallistuvat ohjelmaan. Raha pakko olla syynä, vaikka onhan tuolla ihan töissä käyviä potilaita, kun kaikki kuitenkin valittavat, kuinka paljon haittaa ja kärsimystä patit on aiheuttanut.
Ihmettelen vaan sitä, kuinka epäpätevillä lääkäreillä ovat aikaisemmin käyneet, kun eivät ole todellista apua saaneet.
Käyttäjä18499 kirjoitti:
Saavatkohan täysin ilmaisen hoidon, kun osallistuvat ohjelmaan. Raha pakko olla syynä, vaikka onhan tuolla ihan töissä käyviä potilaita, kun kaikki kuitenkin valittavat, kuinka paljon haittaa ja kärsimystä patit on aiheuttanut.
Ihmettelen vaan sitä, kuinka epäpätevillä lääkäreillä ovat aikaisemmin käyneet, kun eivät ole todellista apua saaneet.
Tuskin lääkärit on epäpäteviä. Ne vain kysyy vakuutusta ja kuultuaan, että sitä ei ole, niin hoito päättyy siihen. Pärjäile ja mene ensiapuun, kun et enää selviä.
Eurooppalaisena ja pohjoismaisena ihmisenä todellakin ihmetyttää se, miten amerikkalaiset ja jopa britit kehtaavat tehdä ohjelmaa, jossa heidän älytön terveydenhoitosysteeminsä paljastaa synkeytensä ja epätasa-arvoisuutensa. Joku pieni saa kasvaa vuosikausia pilaten ihmisen koko elämän, terveyden, mielenterveyden ja työkyvyn.
Suomessa sellainen patti poistetaan jopa joka polku kylän terveyskeskuksessa parilla kympillä ja sen saa unohtaa saman tuen.
Minä en ihmettele.
Asun suht isossa kaupungissa ihan täällä Suomessa ja en ole kyllä onnistunut saamaan terveysasemalle aikaa patin tai luomen takia vaan on käsketty mennä yksityiselle johon minulla ei ole varaa. Tänä keväänä soitin pariin otteeseen rinnassani olevasta patista mutta en saanut aikaa vaikka siitä on leikattu aiemmin hyvänlaatuinen kasvain ja ohje on ollut että heti lääkäriin jos huomaa jotain. Muutenkin tuntuu että terveysasemalle ei ole mitään asiaa ellei ole hengenhädässä. Kalliiksi tulee veronmaksajille tällainen.
Onko tietoa mistä nuo patit tulevat?
Ihmettelen myös mistä nuo rasvapatit tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös mistä nuo rasvapatit tulee?
Eikös tämä ole moneen kertaan kerrottu noissa ohjelmissa? Hyvänlaatuinen rasvakasvain voi syntyä vaikka siitä, että kolhit kyynärpääsi.
Onko sinulla 4000 e, jotta saat pienen kystan poistettua?