Muakin alko nyt ahistaan mun tissit
Näiden kaikkien tissi aloituksien jälkee.
Oon varmaa pilannu tissini.
Mun tissit on kasvanu tosi paljo koska painoa on tullut viimeisinä vuosina. Kaiken lisäks en oo käyttäny rintsikoita ny korona aikana ku paljo ollu himas.
Enää ei oo semmoset terhakat parikymppisen tissit.
Vaan alkaa oikeesti olla roikkuvat. Kokeilin niin kynä pysyy rinnan alla. Mul on nii isot tissit
Toisaalta on kivaa et on tissit mut haluaisin mun vanhat tissit takas ;(((
Ja pelottaa et oon pilannu niinku varmaan oonki tota roikkumista ei saa enää pois ja oon kuiteski alle 3kymppine
Kommentit (9)
LOL. Mulla pysyy koko penaali, pysynyt 20 vuotiaasta asti. Nyt 33. Lihoin tosiaan nopealla aikataululla, jolloin rinnat oli G-kuppia mutta sentään kimmoisat. Nyt 80E, tyhjää ruttuista ihoa yläosassa, kun täyte hävinnyt. Kannattaa välttää sitä lihomista ja laihtumista, iho ei mahdottomiin pysty vetäytymään. En ole vieläkään sinut näiden kanssa, jospa joskus olisi varaa kohotusleikkaukseen. Minkähän hintaista on nykyään ja saako osamaksulla? Kokemuksia, anyone?
No kyllä mäki saisin varmaa jonku penaalin pystmää jos kokeilisin..
😀
Pakko ostaa kunnolliset rintsikat ettei toi iho nyt yhtää enempää venyis... ku tissit paljaana vaa vetelen
Itselläni on kuppikoko 70B. Tänään sitten ostin itselleni mekon. Totuus on, että jos olisin rintavampi mekko olisi vielä upeampi. Aika usein mekkojen kaula-aukot vaativat täytettä sinne sisäpuolelle. Minulla on useita kotelomekkoja, mutta joskus olisi hauska pukeutua naisellisempaan mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit eivät ehkäise rintojen roikkumista.
Näin mäkin muistelen kuulleeni tai lukeneeni jostain.
UP