Aknelääkeen resepti
Kuinka helppo on saada lääkäri määräämään Avitcidiä, jos ei ole aknea ja ainoa syy on käyttää sitä ryppyvoiteena?
Kommentit (11)
Ihotautilääkäri varmaan määrää helpommin kuin yleislääkäri.
Oletko käyttänyt sitä ennen? Itse olen joutunut käyttämään sitä akneen, ja se oli minusta vihon viimeinen: aiheutti punaisuutta ja hilseilyä, en käyttäisi vapaaehtoisesti.
Tujua ainetta, en missään nimessä suosittele pelkäksi ryppyvoiteeksi. Akneenkin on olemassa paremmat lääkkeet, joten siihenkään en voi suositella ellei ole ihan välttämätöntä.
Tuskinpa kukaan lääkäri sulle sitä ryppyihin määrää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttänyt sitä ennen? Itse olen joutunut käyttämään sitä akneen, ja se oli minusta vihon viimeinen: aiheutti punaisuutta ja hilseilyä, en käyttäisi vapaaehtoisesti.
Olen käyttänyt The Ordinaryn tujuinta retinolia, ja saa siitä yhtään mitään oireita, vaikka kaikki varoittaa kuinka tujua tavaraa se on.
Vierailija kirjoitti:
Rajua ryppyvoidetta. A-vitamiinivoiteita on itsehoitolääkkeenä jatkuvaan käyttöön.
Käytössä jo. Onhan tuo tretinoiini ihan eri vahvuusluokkaa.
Saisikohan edes differin -voidetta helpommin. Se on sentään reseptivapaa Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Käy yrttikuorinnassa. Green Peel.
Onko tuosta mitään tutkimusnäyttöä? A-vitamiinijohdannaisisten tehosta on ainakin todisteita vuosikymmenien ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan edes differin -voidetta helpommin. Se on sentään reseptivapaa Amerikassa.
Kyllä saa. Ja varmaan saa Avitcidiakin. Sanot vaan, että saat ajoittain finnejä, joihin auttaa juuri finnivoide X.
Paras aknelääke on sekoittaa rupikonnan rupia, iisoppia, mustan kissan karvoja, kihokkeja ja härän sappea ja keittää se kuparipadassa avotulella luudalla sekoittaen uuden kuun aikana.
Rajua ryppyvoidetta. A-vitamiinivoiteita on itsehoitolääkkeenä jatkuvaan käyttöön.