Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Turussa mahdollisuutta 3D tai 4D-ultraan?

24.08.2006 |

Onko tietoa?

Kolmannen lapsemme näimme Tyksissä 3D-ultrassa, mutta laite oli vain lainassa, kuulemma.

Onko Turussa missään yksityisellä noita parempia ultralaitteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ultran hinnaksi jäi 150 euroa. Ultran saa taltioitua ja levy kuului hintaan, ei siis tarvitse olla itsellä mukana.

Leanna:

Ketä sielä ottaa vastaan ja mistä lähtien??

Mitä ultra maksaa sielä???

Leanna ihan ihmeissään!!

Vierailija
2/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme Leo Mäkäräisen vastaanotolla, todella mukava mieslääkäri, joka osasi todellakin hommansa. Saimme paljon kuvia vauvasta sekä dvd-taltioinnin. Vauva käytiin todella tarkasti läpi ja tuosta käynnistä jäi erittäin hyvä ja positiivinen mieli :)

Hintaa kertyi 150¿ (oliko euron vaille) ja tuosta oli jo vähennetty kelakorvaus.

T.Je_Ni 35+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viikolla 25+4 Varsinais-Suomen lääkäriasemalla

(vai oliko se lääkärikeskus) Kaarinan keskustassa Jussi Savonlahdella ja voin suositella kaikille. Hänellä tutkimus maksoi elokuun alussa 70e koska laitteet oli uudet ja hän vasta " harjoitteli" . Nyt myöhemmin hinnaksi on tullut 100e. Ultraus kesti yli puolituntia ja mukaan sai DVD:n, suosittelen!!!!

Vierailija
4/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv tais olla 19+ jotain silloin. silloin vielä ei 3d ultrassa näy vauva kovin hyvin, lähinnä haamuna. tavallinen ultra maksoi 85 euroa puolisen tuntia. lääkäri kyllä vilautti tuota 3d vai 4d kuvaakin, mutta se oli huomattavan epäselvä vielä noilla viikoilla. silloin mulle sanottiin että 150 euroa on omavastuu tuossa 3d ultrauksessa siis kelan korvauksen jälkeen.

Vierailija
5/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sielä ottaa vastaan ja mistä lähtien??

Mitä ultra maksaa sielä???

Leanna ihan ihmeissään!!

Vierailija
6/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun 3D / 4D -ultrauksista...

Onko hinnoista mitään haisua kellään?

Ite olen vähän aatellut, että pitäskö mennä, mutta millä viikolla suosittelette? Mulla on 4.9. rakenne-ultra Tyksissä.

Äitee + " Arttu" 18+3

Vierailija
7/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kerrotaan ,että:

käytössä on Suomen modernein korkeatasoiseen sikiötutkimukseen soveltuva GE Voluson 730 Expert -ultraäänilaite.