Helle ja järkyttävät lihaskivut...
Onko muille tullut helteestä oireita? Itse olen nyt toista päivää kärsinyt koko ajan pahenevista lihaskivuista. Ensin kipeytyi hartiat ja niska, sitten olkavarret. Tänään yläkropan lisäksi reidet tuntuu ihan kuin olisin tehnyt rankan kuntosalitreenin. Mikähän tähän auttaisi? Magnesiumia olen ottanut ja juonut paljon vichyä.
Kommentit (11)
Mulla on ihan sama juttu ja takaraivoa särkee ihan hitosti.
Minullakin on selkäkipu nyt pahempana, mutta vaikea sanoa... Toisaalta myös joidenkin sormien ulommaiset nivelet kipuilevat ja muistelen ennenkin kuumilla ilmoilla tätä tapahtuneen. Mutta se näköjään aaltoilee, välillä ei sormissa niinkään tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Jumppaa,laihdutus...
No tästä kropasta ei enää passaa rutistaa hukkaan grammaakaan...
Pitänee popsia suolakurkkuja.
T: ap.
Eli sulla oli alipainoa etkä syö kunnolla. Monesti nälkiintyminen tuntuu lihaskipuna, kun elimistö syö mm. reisiä, käsivarsia ja sydänlihasta.
Nosta paino reippaasti normaalin puolelle ja syö vähintään 4000-5000 kilokaloria päivässä. Jos ei riitä, nosta niin paljon että tukala olo katoaa. Pelkkä vesi ja suolakurkku sekä näistä seurannut alipaino on itseaiheutettu ongelma.
Sitä ei kannata edes miettiä. Rokote on turvallinen. Rokote on turvallinen. Eiku.
Poikkeuksellinen kuumuus ja hikoilu voi aiheuttaa hivenaineiden tasapainottomuutta tai puutetta. Hae apteekista elektrolyyttijuomakapseleita, niin tilanne tasapainottuu. Pelkkä vesi ei ole riittävää, vähintään vettä+suolaa+sokeria -sekoitusta kannattaa kokeilla.
Reumaa se on. Toisilla kuumassa olon jälkeen tulee kipuja ja toiselle kylmässä olon jälkeen. Sinulle on puhjennut autoimmuunisairaus. Saammeko kiittää perintötekijöitä vai koronarokotusta?
Suolaa. Vaikka sipsejä silloin tällöin.