Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo nolasi meidän illallisella.

Vierailija
05.07.2021 |

Hän oli ainut joka rutisi ravintolassa. Haukkui annoksia, haukkui sitä kun annokset pitävät tehdä hienoksi, kaikki oli liian fiiniä. Mikään ei kelvannut. Kiitimme häntä illan totaalisesta pilaamisesta. Vietimme kuitenkin hänen tyttären 40v syntymäpäiviä. Hän ehdotti alkujaan, että olisimme menneet syömään abclle. Menköön jatkossa sinne jos ei kelpaa mikään. 😤

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset pitävät tehdä hienoksi? Miten mummo voisi nolata sinua, kun teet sen itse jo noin hyvin?

Vierailija
2/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pyytäkö häntä jatkossa mihinkään mukaan. Minä olisin käskenyt lähteä jo alkuruokien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annokset pitävät tehdä hienoksi? Miten mummo voisi nolata sinua, kun teet sen itse jo noin hyvin?

Hän nolasi koko seurueen. Ai minä nolaan itseni kun kerron mitä hän teki ravintolassa?

Vierailija
4/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mummot on täysin rajattomia ja järkyttäviä haukkumaan ihan kaikki tuttavansa :( Juuri pakosta kuuntelin pari päivää kesälomareissulla vastaavaa. Ja se suu kävi ihan koko ajan! Ihan kaiken hän olisi tehnyt paremmin. Kukaan ei säästynyt haukuilta :( 

Joku maalaiskylän mummeli, mitä sellainen oikeasta elämästä loppujen lopuksi mitään ymmärtää kun itse pyörii muutaman kymmenen kilometrin sääteellä vain....

Vierailija
5/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa! Liian fiiniä.

Vierailija
6/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut mummot on täysin rajattomia ja järkyttäviä haukkumaan ihan kaikki tuttavansa :( Juuri pakosta kuuntelin pari päivää kesälomareissulla vastaavaa. Ja se suu kävi ihan koko ajan! Ihan kaiken hän olisi tehnyt paremmin. Kukaan ei säästynyt haukuilta :( 

Joku maalaiskylän mummeli, mitä sellainen oikeasta elämästä loppujen lopuksi mitään ymmärtää kun itse pyörii muutaman kymmenen kilometrin sääteellä vain....

Lähimmässä kaupassa hakemassa Perunaa ja ruokaa minkä pilaa kuitenkin paistamalla kuivaksi.

Vierailija
7/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "annokset pitävät tehdä hienoksi"?  

Vierailija
8/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nolasi koko seurueen. Ai minä nolaan itseni kun kerron mitä hän teki ravintolassa?

Ekaa kertaako käytäytyi noin? Ettet muka tiennyt hänen käytös?Mummolla oli niin paha mieli,kun ei pääsyt mihin halusi.Kiukutteli kuin lapsi,lapset niin tekee vaaritkin.Vanhetessa kun pikku hiljaa taantuvat takaisin lapsen tasoille,Lopulta vaippoihin ja sit viimesenä  onkin peittona multa.

Vierailija
9/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ravintolassa ne annokset tehdä hienon näköiseksi? Houkutteleva ynnämuuta.

Vierailija
10/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa🤔

Vierailija
11/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaako käytäytyi noin? Ettet muka tiennyt hänen käytös?Mummolla oli niin paha mieli,kun ei pääsyt mihin halusi.Kiukutteli kuin lapsi,lapset niin tekee vaaritkin.Vanhetessa kun pikku hiljaa taantuvat takaisin lapsen tasoille,Lopulta vaippoihin ja sit viimesenä  onkin peittona multa.

Emme tienneet sitä, että hän märmättää koko salin kuullen niin, että kaikki kuulevat. Tarjoilijoista asiakkaihin. Siellä ne supisi keittiössä miten muori kitisee. Ei tarvitse meidän jatkossa näyttää naamaa siellä kun hävettää niin paljon.

Vierailija
12/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamalaa🤔

Mieti nyt omalle kohdalle. Eikö olisi kivempi viettää mukava ilta?

Vierailija
13/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa muorilla pukaya dementiaa, kun ei suodatin enää toimi.

Vierailija
14/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ravintolassa ne annokset tehdä hienon näköiseksi? Houkutteleva ynnämuuta.

Sä et vissiin ole suomenkielinen. Sulla on nyt objekti ja subjekti ihan sekaisin.

Vierailija
15/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teidän seurue kuulostaa hyvinkin homogeeniseltä...  :)

Vierailija
16/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ap kannattaisi lintsata kaikkia äikäntunteja. Näin siinä sitten käy.  

Vierailija
17/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä tytär, ei voi erehtyä.

Typeryksiä molemmat.

Näin huonosta provosta pitäisi rangaista, vaikkapa katkaista kirjoittava käsi. Stna.

Vierailija
18/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kenenkään muun ei tarvitse hävetä kuin marmattajan. Ja ei kai tuo nyt maailmanloppu ole, saahan ihmisillä mielipiteitä olla.

Useimmat pitävät vain hauskana mummon jorinoita.

Vierailija
19/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätkö itse 5 virhettä kirjoituksestasi? Mummo ei ikinä tekisi moisia kielioppivirheitä.

Vierailija
20/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydätkö itse 5 virhettä kirjoituksestasi? Mummo ei ikinä tekisi moisia kielioppivirheitä.

En osaa kirjoittaa, entäs sitten? Ei se ole tämän jutun pointti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan