Lue keskustelun säännöt.
Mistä johtuu, että Suomessa varsinkin yli nelikymppiset miehet
09.07.2014 |
ovat niin ukkoontuneita ja todella vanhan/kulahtaneen näköisiä? Ero on järkyttävä kolmekymppisiin miehiin. Ja todella monilla se vararengas vyötäröllä. Kuitenkin kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä. Silti suomalaisia naisia aina haukutaan, vaikka ovat hyvinkin viehättäviä, jos vertaa samanikäisiin miehiin. Suomalaiset miehet... miksi? :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla