Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikertalainen kysyy lentokoneessa juomisesta

Vierailija
09.07.2014 |

Olen lähdössä pakon edessä ensimmäistä kertaa ulkomaille lentäen. Minulla on sairaus, joka kuivattaa suun limakalvoja ja siksi minun on juotava tavallista enemmän. Olen kuullut, että lentokoneeseen ei saa viedä nesteitä kuin minimaalisen määrän. Miten ihmeessä kestän monen tunnin lennon, jos en voi ottaa mukaan omia juomapulloja? Auttaisiko lääkärintodistus? Vai joudunko ostamaan kahvia (sitä siellä kai myydään??) koko matkan ajan? Se tunnetusti poistaa nestettä kehosta, joten olen entistä janoisempi.

Lisäksi kahvin juonti juoksuttaa vessassa ja pelkään lentämistä todella paljon. En voisi kuvitella tilannetta, että minun täytyisi nousta paikaltani mennäkseni lentokoneen vessaan. Pienessä kopissa yksin, ovi lukossa, kaikki koneen äänet ympärilläni! Juuri ja juuri voisin kuvitella pystyväni istumaan paikallani matkan ajan, silmät kiinni. Vaippoja ei kannata kuitenkaan ehdottaa. Ilman yletöntä kahvin juontia luulen pystyväni pidättelemään.

Ja joka epäilee aloitustani provoksi, unohda. Tällaisia paniikki-ihmisiä nyt vaan sattuu oikeasti olemaan olemassa.

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tarkastuksen jälkeen oleva kauppa missä myydään hajuvesiä ja alkoholia , makeisia ym, myös vettä., Suomen lennolle et saa ostaa edes vettä,täytyy ostaa toisesta kaupasta tai kioskista ,.

Monen monta kertaa olen ostanut mutta vesipullot jää siihen .

Ulkomaille kun lähtee niin vettä myydään ..

Vierailija
302/303 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun ikivanha aloitus!

Tämä oli minulle tosi tärkeä kysymys, vaikka se vähän laukalle lähtikin :) Kiitos vielä kaikille tuolloin neuvoneille.

En nykyäänkään mene koneessa vessaan, ellei ole aivan äärimmäinen pakko, se on niin hirveä kokemus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ryyppää liikaa ennen lentoa/lennolla,  aika ärsyttävää heittää pitkää sylkeä lentokoneen vessassa.

On kokemusta monet kerrat, vaan ilmasta juomaa niin ei voi olla juomattakaan.

Mutta on hauskempaa sitten kulkea passintarkastuksen läpi kun vieläki huppelissa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme