Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen ristiriitaiset puheet? Ja myös käytöskin.

Vierailija
05.07.2021 |

Mistä voi johtua?
Esimerkki: Henkilö joka viime viikolla paasasi mulle, miten RAKASTAA lukemista, että ei mitään muuta tekisikään jos vain saisi lukea. Ja tällä viikolla julistaa suureen ääneen illanvietossa (koossa enemmän väkeä), että hän ei lue lainkaan kirjoja, koska se on saamarin tylsää ajanviettoa (katsoi jotenkin merkitsevästi minuun, ikään kuin veetuillakseen juuri minulle)...

On lukemattomia muita vastaavia tilanteita joita olen ollut todistamassa. Sekä puheiden että toiminnan tasolla. Eli puhuu eri juttuja mulle yksityisesti ja sitten isossa seurueessa. Ajattelen, että joko a) on unohtanut mitä on mulle kertonut tai b) ei välitä tippaakaan musta ja mun näkemyksestä koskien häntä (=uskoo, että en koskaan haastaisi häntä näistä "valheista" tai esim isommassa pöytäseurueessa alkaisi kyseenalaistaa hänen aiempia puheitaan).

Tässä vaan olen alkanut miettiä, että mikä ja kuka kyseinen ihminen oikein pohjimmiltaan onkaan. Joskus pidin häntä jopa ystävänä, nykyisin korkeintaan kaverina mm.juuri tämän kaltaisten juttujen vuoksi. No muitakin syitä on... on osoittautunut lisäksi mm. kateelliseksi ja ilkeäksi juoruilijaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt valehtelija. Jätä se.

Vierailija
2/2 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla