Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia ärsyttää sinua tällä hetkellä eniten?

Vierailija
08.07.2014 |

Ärsytyksen aihe saa olla ihan mikä vaan, pieni tai iso.

Mua ärsyttää nyt eniten se, että mies jämähti tohon sohvalle katsomaan jalkapallokisoja, joten mä en pääse siihen nukkumaan. :-/

Pakko mennä makuuhuoneeseen, mikä on näillä helteillä tuskaisan kuuma. Olohuoneen sohvalla olisi ollut viileämpi nukkua. :-(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää kaikki!

Vierailija
2/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahapula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäflunssa. (on kyllä isompiakin ongelmia, mut tää nyt ärsyttää tällä hetkellä eniten)

Vierailija
4/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää yksinäisten ihmisten määrä. selailen huvikseni treffipalstoja siiderilasia siemaillen...miehiä sivutolkulla ja vielä 2371 jäljellä. surullista ja niin ahdistavaa, ettei tee mieli ottaa kehenkään yhteyttä. nurinkurisesti ajateltu, tiedän.

Vierailija
5/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus ja toi helvetin virustorjuntaohjelma, joka ei anna mun tehdä tällä koneella suurinpiirtein MITÄÄN!! >:(

Vierailija
6/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:18"]

Mua ärsyttää nyt eniten se, että mies jämähti tohon sohvalle katsomaan jalkapallokisoja

[/quote]

Hih, otsikon nähtyäni päätin heti kirjoittaa että jalkapallo ärsyttää. En saa seksiä, mies tuijottaa telkkaa. Nyt tosin näyttää peli niin hassulta, että ehkä voi jättää katsomisen keskenkin jos oikein houkuttelen.

Vierailija
7/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miess, joka myös asettui sohvalle katsomaan potkupallopeliä, laittoi telkkarin kovalle ja nukahti sitten kaukosäätimen päälle. mua nukuttais, mutta meteli on hirveä kun siinä se nyt kuorsaa selostajan kanssa kilpaa.

Vierailija
8/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join vettä ihan sairaasti, joten en voi mennä vielä nukkumaan. En jaksa sitten enää nousta sängystä. :D

Vierailija
9/20 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:33"]Mua ärsyttää miess, joka myös asettui sohvalle katsomaan potkupallopeliä, laittoi telkkarin kovalle ja nukahti sitten kaukosäätimen päälle. mua nukuttais, mutta meteli on hirveä kun siinä se nyt kuorsaa selostajan kanssa kilpaa.

[/quote]

:`D

Vierailija
10/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysongelmat vituttaa. Toivottavasti ois kelvollinen lääkäri sit joskus yli kuukauden päästä. (Plus se, että valvon edelleen eikä nukuta.)

Vierailija
11/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Syyllisyys valvomisesta. Nälkä iski ja olen kohta syönyt neljä ruisleivän palaa. Mistään ei tule mitään kun itsekuri puuttuu. Join tänään liikaa alkoholia, kuten monesti muulloinkin. :(

Vierailija
12/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjola-vakuutuksen laskut

Vierailija
13/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että FB:ssä pitäisi esiintyä omalla nimellä myös arkaluontoisia asioita käsittelevissä ryhmissä. Esim. mielenterveysongelmat, deittipalstat, sairaus. Minusta ne ovat niin henkilökohtaisia asioita, että nimimerkillä esiintyminen pitäisi olla kaikille sallittua.

Vierailija
14/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="08.07.2014 klo 23:25"]

Kesäflunssa. (on kyllä isompiakin ongelmia, mut tää nyt ärsyttää tällä hetkellä eniten)

[/quote]

Sama. Nokka niin tukossa ettei pysty nukkumaan.

Vierailija
15/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon massiivinen julkisivuremontti. Tän metelin vielä ehkä jotenkin kestän, mutta tää pölypaska ja se, että ikkunat ja parvekkeet on näillä keleillä suljettu/lukittu ahdistaa ihan helv... paljon :(

Vierailija
16/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni asia ärsyttää. Esim Se kun en oo niin sosiaalinen että oon yleensä yksin enkä tapaa niitä vähiäkään tuttuja, enkä oikeestaan oo varma kiinnostaako ketään mun seura:|

Vierailija
17/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan suunnattomasti ku on kesän parhaat ilmat ja joutuu oleen töissä..

Vierailija
18/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemättömät työt ärsyttävät. Kotona on yhtä ja toista hyvin isoa, isoa ja vähän pienempää hommaa tekemättä (enkä tarkoita mitään leipomattomia piirakoita tai leikkaamatonta ruohoa).

Vierailija
19/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se ettei isovanhemmat soittaneet eilen kun pojalla oli synttärit (kerroin joskus aiemmin kun eivät onnitelleet peruskoulun loppumisesta,ammattikouluun pääsemisestä ym).

sitten ärsyttää kun nuorimman pojan kummi on lopettanut yhteydenpidon.

Vierailija
20/20 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienista huolista eniten arsyttaa huono iho. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi