Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä sellaisia, jotka suuttuvat ihan pienestä

Vierailija
08.07.2014 |

Välillä kyllä mietin, että mitä ihmettä. En kai ota itseeni ihan niin herkästi. Voisiko joku, joka tietää tästä selittää minullekin, miksi jotkut suuttuu pienestä, vai onko kyse jostain muusta, isommasta asiasta josta vaan ei puhuta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki?

Vierailija
2/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ymmärrä, että osa meistä on tunneihmisiä, osalla on hallitsevana järki. Loukkauksista saa suuttua, kyllä ja antaa takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suutu pienestä, mutta kaverini suuttuu. Olen ajatellut, että ajatteleeko hän ihmisistä yleensäkin pahaa, joten hänen on helppo ajatella että toisen tarkoitusperät ovat olleet pahat.

Vierailija
4/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin monisäikeinen juttu, johon on mahdoton vastata ilman taustoja.

Vierailija
5/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kyse piilovittuilusta vai mistä?

Vierailija
6/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki auttaisi, koska se pieni asia voi toiselle olla iso asia.

Vierailija
7/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen, se aina kuvittelee että taustalla on joku ajatus mitä ei vaan sanota ääneen ja loukkaantuu siitä omasta kuvitelmastaan. Tai ilmeistä. Ikävää, mutta tää on tarttunut mullekin ja mulle myös on tullut käsitys että mies ajattelee itse näitä tausta-ajatuksia eikä sano niitä suoraan, niin nyt epäilen itsekin häntä jatkuvasti.

Tää piina loppuu äkkiä, ero on kohta selvä. Lapset toivon mukaan selviää ilman tätä vaivaa.

Vierailija
8/11 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin suuttua miehelleni pienistäkin asioista. Taustalla on, että mies on juoppo, on lyönyt, on estänyt mun opiskelut, on pettänyt, on petkuttanut, on haukkunut ihan käsittämättömällä tavalla, ei rakasta, eikä rakastele. Olen niin loppu kaikesta, että nykyään en vain jaksa mitään. 

Vierailija
9/11 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:36"]

Minä voin suuttua miehelleni pienistäkin asioista. Taustalla on, että mies on juoppo, on lyönyt, on estänyt mun opiskelut, on pettänyt, on petkuttanut, on haukkunut ihan käsittämättömällä tavalla, ei rakasta, eikä rakastele. Olen niin loppu kaikesta, että nykyään en vain jaksa mitään. 

[/quote]

Miksi ihmeessä sinä alistut satelliitiksi addiktille? Ei hän pystyisi rakastamaan vaikka miten haluaisi. Selvitäpä itsellesi, mikä estää sinua haluamasta elämää normaalin ihmisen kanssa. Alkoholistin puolisoista on kirjoitettu paljon, ja myös paljon asiaa.

Eiköhän siellä takana yleensäkin ole suuria asioita, vaikkei ne aina ole edes sen syytä ollenkaan, jolle sitten mennään loukkaantumaan pienistä.

Vierailija
10/11 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA NYT S**TANA SE ESIMERKKI!!!!!! MIKÄ ON PIENTÄ?!?!?!?!? MIKÄ ON RAJAA!?!?!?!?!

V**ttaa he**tisti kun täällä ihmiset kyselee tyhmiä ja epäselkeästi!!!

Vierailija
11/11 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en loukkaannu herkästi, mutta olen huomannut, että joskus ihmiset luulevat minun loukkaantuneen vaikkei näin ole. Jotenkin ehkä puoliksi tahallaan sanovat jotain tökeröä ja olettavat, että no nyt tuo varmasti loukkaantui. Huomaan kyllä sellaisen, mutta en ota itseeni.