Gallup: oletko tyytyväinen miehesi penikseen?
Kuinka moni on? Jos olet, mikä siinä on parasta? Jos et olet, miksi?
Kommentit (6)
Muuten aivan sama tarina, kuin nro 2, mutta en ole edes tajunnut ajatella eroa sen vuoksi ja yhdessä vasta vajaa vuosi...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:54"]
Kuinka moni on? Jos olet, mikä siinä on parasta? Jos et olet, miksi?
[/quote]
En todella, liian pieni, mies liian hätäinen ja tulee liian pian :(
Saisi olla paksumpi. Pituutta lienee siinä 14 sentin tietämillä. Me ollaan päädytty siihen, et mies nuolee mut ja saa sen jälkeen panna mua peräaukkoon. Tämä on ehottomasti paras ja toimivin ratkaisu meille.
Ensin alkuu mieheni penis oli niin ihana ja ihmeellinen kapine, ettei siinä aluksi tullut kriittisesti sitä mietittyä ollenkaan. Nyt vuosien jälkeen, kun munaan on tottunut, niin tulee myös kriittisiä ajatuksia mieleen.
Mielesäni muna saisi olla vähän käyrä ylöspäin ja 17-18 cm:ä pitkä. Paksuutta saisi olla runsaasti ja tietenkin kestävyyttä ja erektiokykyä runsaasti.
Mulla kestää orkun saaminen (ainakin nuorempana) hyvinvarusteilla vehkeillä noin 20-30 minuuttia enkä saa mieheni 15-senttisellä, ohuelle kalulla ollenkaan yhdynnässä. Tämä on ollut suuri puute koko avioliittomme ajan. Mieheni vei neitsyyteni, mutta minulla on ollut parikymmentä muuta seksisuhdetta avioliittovuosiemme keskipaikkeilla, joten tiedän, että oikean kokoisella munalla saan orkut.
täällä viittaa nainen joka omaa -ei enää niiin tiukan pillun. En todellakaan saa yhdynnässä orgasmia, se ei vain tunnu juuri miltään. Meillä on ratkaistu kuvio niin että mies tyydyttää minut kielellä ja tekopeniksellä joka oikeasti täyttää ja tuntuu joltain. Ja minä tyydytän mieheni =)... hän kyllä saa orgamin minusta, eikä harrastella pyllyseksiä, hän kiihottuu minusta, minun märästä ja halukkaasta pillusta.
En, liian pieni eikä osaa käyttää sitä... Alkuhuumassa en välittänyt, uskoin että ajan myötä löydetään sopivat asennot ja muut mukavan seksikokemuksen saamiseksi. Nyt on kulunut jo kolme vuotta ja mietin eroa, mutta samalla mietin onko liian pinnallista erota pienen peniksen ja huonon seksielämän takia, kun mies kuitenkin on luonteeltaan niin herttainen.