Miten saan asuntolassa tietää, että miksi yksi asukas oli sairaalassa?
Asuntolasta oli yksi asukas sairaalassa ja hän palasi takaisin asuntolaan muutama viikko sitten. Kysyn häneltä ja hoitajilta monta kertaa päivässä, että miksi hän oli sairaalassa mutta minulle vastataan aina, että se ei kuulu minulle. Saman vastauksen saivat minun vanhemmat kun he soittivat hoitajille ja tuolle toiselle asukkaalle, jonka puhelinnumeron olin onnistunut saamaan tietooni. Minun on saatava tietää, että miksi hän oli sairaalassa. Miten saan tietää sen? Jos se on vaikka tauti, joka tarttuu minuunkin. Sitä paitsi kysymykseen pitää vastata eli kun kysyn, että miksi hän oli sairaalassa, niin hänen on kerrottava miksi hän oli sairaalassa eikä vain sanoa, että se ei kuulu minulle.
Minä kysyn tätä asiaa koko ajan häneltä itseltään kun näen hänet siis että miksi hän oli sairaalassa. Muilta asukkailta kysyn koko ajan kun näen heidät, että tietävätkö he, että miksi tuo asukas oli sairaalassa ja jos tietävät, niin mikä syy oli. Hoitajilta kysyn koko ajan aina kun näen heidät, että miksi tuo asukas oli sairaalassa. Nyt kaikki muut asukkaat ovat koko ajan huoneissaan ja hoitajatkin ovat hoitajien toimistossa niin paljon kuin pystyvät. Tämä johtuu muka minusta kun minä kysyn samaa asiaa koko ajan.