Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veli pillastui kun huomautin hänen elämäntilanteesta

Vierailija
08.07.2014 |

Noin keski-ikäinen veljeni ei ole käynyt eläessään muuta kun peruskoulua. Sillä pohjalla työskenteli perheen maatilalla kunnes 90-luvun lama ja EU tuli ja teki siitä kestämätöntä. Sen jälkeen on tehnyt lähinnä hanttihommia muiden maatiloilla ja pätkätöitä muualla mutta yli vuoden yhtäjaksoisesti kestänyttä työsuhdetta ei ole ollut. Nyt kun minun lapsilla koettaa aika valita koulutus peruskoulun jälkeen, tämä sankari tulee suureen ääneen toteamaan miten hän on pärjännyt ylen hyvin ilman mitään koulutusta, ja suosittelee mahdollisimman vähän kouluttautumista lapsillekin. Todellisuudessa hän asuu perintörahoilla ostetussa yksiössä vailla mitään mahdollisuuksia oikeasta työpaikasta, menestyksestä puhumattakaan. Tähän astit olen ollut hiljaa mutta nyt aamulla muistitin häntä kunnolla tilanteestaan ja hän otti tästä aivan tajuttomat herneet nenään. Toivottavasti tajuaa pitää suunsa kiinni jatkossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo, eiköhän lapsillasi ole omatkin aivot, tuskinpa ne nyt tuolta veljeltäsi kamalasti vaikutteita saa. Jos veljesi on itse tyytyväinen tilanteeseensa niin ei ole sinun asiasi mennä sanomaan siihen yhtään mitään. Vaikutat todella ärsyttävältä siskolta.

Vierailija
2/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:32"]

No hei haloo, eiköhän lapsillasi ole omatkin aivot, tuskinpa ne nyt tuolta veljeltäsi kamalasti vaikutteita saa. Jos veljesi on itse tyytyväinen tilanteeseensa niin ei ole sinun asiasi mennä sanomaan siihen yhtään mitään. Vaikutat todella ärsyttävältä siskolta.

[/quote]

Ennemmin veli vaikuttaa todella ärsyttävältä veljeltä ilman mitään todellisuudentajua. Miettisi vähän mitä suustaan päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko porvoossa maatiloja?

Vierailija
4/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totuuden kuulemisesta suuttuu niin voi voi...

Tuo ihmistyyppi on mitä on.

Vierailija
5/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jaksaa joutavasta kinata niin mikäs siinä. Eikö se riittäisi että jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi