Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen työkaveri lähetti dick picin

Vierailija
05.07.2021 |

Tutustuimme töissä alkuvuodesta, kun neuvoin häntä hänen työssään. Kun hänen työsopimuksensa loppui, vaihdoimme numerot, eikä tähän päivään mennessä keskustelut ole viitanneet seksiin. Viestiteltiin ihan muuten vain, niin tää lähetti sit dick picin. Pyysi kyllä anteeksi, ja hetken kuittailinkin hänelle siitä ja keskustelu jatkui aivan normaalisti sen jälkeen, mutta mikä ihme saa miehen kuvittelemaan, että tahdon nähdä peniksen pyytämättä?

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttävät olevan jollain tapaa todella häiriintyneitä.

Voi olla vallankäyttöä ja ekshibitionismia myös, kun pakottaa toisen näkemään genitaalinsa.

Älkää olko aina niin sinisilmäisiä, että kuvittelette, että mies "ei vain tajua kun se on niin tyhmä/lapsi". Kyllä ne tajuaa ja toimii ihan tietoisesti.

Ihan kuten naiset rannalla

42/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten suhtautuminen dickpiceihin korreloi suhteellisen paljon sen kanssa minkä kokoinen ja näköinen penis kuvan lähettäjällä on. Tätähän ei tietenkään vain haluta myöntää ääneen.

Kyllä tähän vaikuttaa suuremmin se lähettäjä kuin vehkeen koko ja ulkonäkö. Vaikka tää mies on ihan hyvännäköinen ja hauska, eikä peniksessä sinänsä ole vikaa, en pysty kuvitella harrastavani seksiä hänen kanssaan, koska lapset ovat totaalinen turn off.

Ap

"eikä peniksessä sinänsä ole vikaa"..

Niinpä niin. Jos se penis olisi ollut paljon suurempi ja komeampi mitä olet koskaan saanut, niin olen 100% varma, että olisit jo kuvitellut seksiä hänen kanssa. Eikä siinä ole mitään pahaa, toivon vain että naiset olisivat rehellisiä.

Voi pyhä yksinkertaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, kyllä nyt Ap pistää fantasiaansa, tai jättää kertomatta että flirttailitte😶‍🌫️❤️‍🔥

Kukaan ei yks kaks yllättäen lähetä kuvaa munastaan kuin vahingossa😉

Keskustelimme ruoasta ja videopeleistä. 😒

Ap

"Joo,sitten raastan siihen hieman...ai joo,katos mulla on tämmönen mul*ku"

"pelasin siinä sitten pari kierrosta ja ...hei katos muuten mulla on tämmönen **lkku"

Joopajoo uskoo ken haluu

Vierailija
44/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, että kun se penis seisoo niin silloin ei tule välttämättä ajateltua kaikista fiksuiten. Oma meisseli kun on pystyssä, ajatukset on väkisinkin seksipainotteisia ja esim. kaverillista juttelua voi tulkita kiinnostuksena paritteluhommiin, että ymmärrän sinänsä ex-työkaveria.

Vierailija
45/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä keuhkoamista jos saa dickpicin, vaikka pyytämättä tulisikin. Minä ainakin mielelläni katson kenen tahansa mulkun. Itse asiassa sehän olisi kiinnostavaa tietää millaiset munat kaikilla esimiehillä ja työkavereilla on. Osaisi sitten suhtautua niihin miehiin vähän paremmin sen jälkeen. 

Vierailija
46/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma kun sinä leimaat kaikki muslimit rikollisiksi :)

Toki todennäköisyydet menevät niin, että mies on todennäköisempi dickpicin lähettäjä kuin nainen. Kuten myös muslimi todennäköisempi terröristi kuin länkkäri.

Vierailija
47/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen?

https://i.imgur .com/nDZROcn.png

(poista yksi välilyönti)

Vierailija
48/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä keuhkoamista jos saa dickpicin, vaikka pyytämättä tulisikin. Minä ainakin mielelläni katson kenen tahansa mulkun. Itse asiassa sehän olisi kiinnostavaa tietää millaiset munat kaikilla esimiehillä ja työkavereilla on. Osaisi sitten suhtautua niihin miehiin vähän paremmin sen jälkeen. 

Ei mua ainakaan kiinnosta nähdä toisen vehkeitä, ilman, että olen sanonut haluavani nähdä sen.

Ap

Vierailija
49/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv.. Jos on parisuhteessa niin ota vaimoon yhteys niin tietää mitä mies puuhailee.

Tollanen on ihan sairasta touhua. Monilla miehillä tuntuu olevan joku ongelma, kun täytyy sitä penistä näytellä tai siitä puhua. Tuntuu, että joidenkin miesten koko elämä pyörii oman peniksen ympärillä ja jos joku nainen ei sitä halua, se on niin hirveä asia, että täytyy alkaa naista haukkumaan mm. h***aksi. Sitten mietitään jatkuvasti, että onko koko hyvä vai onko liian pieni jne.. Voi huh huh, menisivät hoitoon.

Itse ahdistuisin tuollaisesta kuvasta aivan mielettömästi, varsinkin jos miettii, että seksuaalirikollisista reilusti yli 90% on miehiä. Monet aloittavat juurikin itsensäpaljastelulla. En enää puhuisi tuollaisen miehen kanssa ja estäisin numeron. 

Vierailija
50/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, kyllä nyt Ap pistää fantasiaansa, tai jättää kertomatta että flirttailitte😶‍🌫️❤️‍🔥

Kukaan ei yks kaks yllättäen lähetä kuvaa munastaan kuin vahingossa😉

Keskustelimme ruoasta ja videopeleistä. 😒

Ap

"Joo,sitten raastan siihen hieman...ai joo,katos mulla on tämmönen mul*ku"

"pelasin siinä sitten pari kierrosta ja ...hei katos muuten mulla on tämmönen **lkku"

Joopajoo uskoo ken haluu

En flirttaile miehille, jotka eivät kiinnosta.

Ap

Vierailija
51/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv.. Jos on parisuhteessa niin ota vaimoon yhteys niin tietää mitä mies puuhailee.

Tollanen on ihan sairasta touhua. Monilla miehillä tuntuu olevan joku ongelma, kun täytyy sitä penistä näytellä tai siitä puhua. Tuntuu, että joidenkin miesten koko elämä pyörii oman peniksen ympärillä ja jos joku nainen ei sitä halua, se on niin hirveä asia, että täytyy alkaa naista haukkumaan mm. h***aksi. Sitten mietitään jatkuvasti, että onko koko hyvä vai onko liian pieni jne.. Voi huh huh, menisivät hoitoon.

Itse ahdistuisin tuollaisesta kuvasta aivan mielettömästi, varsinkin jos miettii, että seksuaalirikollisista reilusti yli 90% on miehiä. Monet aloittavat juurikin itsensäpaljastelulla. En enää puhuisi tuollaisen miehen kanssa ja estäisin numeron. 

No just. Jos lähetän jollekin kuvan peeniksestäni, siitä ei tarvitse ahdistua. Kuva tarkoittaa, että olen kiinnostunut naisesta siinä mielessä ainakin vähän ja koitan, josko muija lämpenisi. Joo, aina ei kannattaisi lähettää ja koitan aina harkita, onko tilanne hyvä dickpicille, mutta jos olen jo valmiiksi kiihottunut niin harkinta ei aina toimi. Sori nyt vaan.

Vierailija
52/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: oliko iso?

Vierailija
53/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että jatkat juttelua tuon kuvan saamisen jälkeen. Se osoittaa miehelle, että vaikka vähän tulikin sanomista, niin pohjimmiltaan tämä oli ok. Seuraavalla kerralla voi sitten vaikka yrittää pussata väkisin jne.

M

Vierailija
54/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, että jatkat juttelua tuon kuvan saamisen jälkeen. Se osoittaa miehelle, että vaikka vähän tulikin sanomista, niin pohjimmiltaan tämä oli ok. Seuraavalla kerralla voi sitten vaikka yrittää pussata väkisin jne.

M

Samaa mieltä! AP kannattaa nyt olla varuillaan. Lopeta juttelu, mies kertoi jo kuvalla mitä haluaa. Miksi vielä juttelet? Ootko ihan pihalla?

Vierailija
55/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Jos lähetän jollekin kuvan peeniksestäni, siitä ei tarvitse ahdistua. Kuva tarkoittaa, että olen kiinnostunut naisesta siinä mielessä ainakin vähän ja koitan, josko muija lämpenisi. Joo, aina ei kannattaisi lähettää ja koitan aina harkita, onko tilanne hyvä dickpicille, mutta jos olen jo valmiiksi kiihottunut niin harkinta ei aina toimi. Sori nyt vaan.

Dickpicit ei toimi, sama kun lähettäisin kiinnostavalle kivalle miehelle yhtäkkiä kuvan persereiästäni ihan out of the blue kun jutellaan jostain säästä ja kuulumisista. 

Vierailija
56/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen voi osoittaa myös kysymällä, että haluaisitko kuvan vehkeestäni? 

Vierailija
57/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Samaa mieltä! AP kannattaa nyt olla varuillaan. Lopeta juttelu, mies kertoi jo kuvalla mitä haluaa. Miksi vielä juttelet? Ootko ihan pihalla?

En ole nyt jutellut hänen kanssaan. Muutaman viestin vaihdoin dickpicin jälkeen ja pään aukomisen jälkeen. Mutta mies kuitenkin pyyti anteeksi ennen kuin sanoin asiasta mitään.

Jos tulisi tilanne, että olisimme samassa tilassa, niin todellakin olisin varuillani.

Ap

Vierailija
58/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ukot lähetellä näitä meisselikuvia toisilleen, kun on kuitenkin yhteinen kiinnostuksenkohde, siis se meisseli.

Vierailija
59/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: oliko iso?

Vastaa!

Vierailija
60/196 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt enää kannata jatkaa. Jos et siis halua suhdetta. Tuskin mies haluaa mitään muuta kuin seksiä. Jos haluaisi vakavaa suhdetta, ei lähettäisi tuollaisia kuvia.

On ne muutamat naisetkin joiden kanssa olen viestitellyt vähän pidempään ennenpitkää alkaneet lähettelemään omia nudeuilujaan ensimmäisenä. Varmaan pelkän seksin perässä hekin.

No se nyt on AIVAN eri juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän