Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tämän mekon morsiuspuvukseni, onko ok?

Vierailija
08.07.2014 |

http://www.hm.com/fi/product/24653?article=24653-A

Mitä mieltä? Hennesistä juu-u. Mutta minusta se on ihana ja pitäisin pitkät hiukseni auki ja hiuksiin vain ruusuista tehty seppele tai yksi ruusu. Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Jokainen saa pukeutua hääpäivänään juuri niin kuin itse haluaa! Mutta jos tuollaiseen mekkoon pukeutuu, täytynee vieraille painottaa rentoa pukeutumista. Noloa jos vieraat pukeutuneet morsianta paremmin.

Vierailija
2/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ok, mun 57v äidillä on tuollainen yöpuku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mutta kaipaiskos alle jonkun tylli/muun hameen kohottamaan helmaa? Ton kanssa sopis ihanasti joku valkoisista kukista tehty kimppu!

Vierailija
4/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis yöpaita.

Vierailija
5/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin värinen :)  Ja jos on sinun tyylisesi, niin laita vaan. Ei kaikkien tarvitse pukeutua pömpöösiin tyllitäytettyyn mekkoon.

Vierailija
6/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän valjun näkönen. Mitäs jos kävisit morsiuspukuliikkeessä? Sieltä vois löytyä joku kiva, vähän yksinkertaisempi mekko :)

Vierailija
7/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin täti-ihmisen yöpaita, ihan saman värinenkin. Ei ole hääpuku, ei edes häävieraan puku.

Vierailija
8/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko. Ilmeisesti aika rennot ja vapaamuotoiset häät tulossa?

Vierailija
9/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kans yöpaita mieleen, mutta jos haluaa jotain "keijukais" tunnelmaa, niin sopii hyvin. 

Vierailija
10/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih musta IHANA ja tollanen boheemimpi häämeininki pitkine hiuksineen ja kukkakoristeineen on aina viehättäny mua perinteisten kermakakkupukujen joukossa. Eikä söis mekko hääbudjetista leijonan osaa ;) mä sanoisin et mee tolla, näytät varmasti upeelta

Vierailija
11/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt tuon livenä? Ettei tule laatu pettymyksenä.

Vierailija
12/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan näköinen, yöpukumainen. Itse en tuollaista materiaalia laittaisi edes vieraana häihin. Ei hyvä.

Vierailija
13/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:47"]

Oih musta IHANA ja tollanen boheemimpi häämeininki pitkine hiuksineen ja kukkakoristeineen on aina viehättäny mua perinteisten kermakakkupukujen joukossa. Eikä söis mekko hääbudjetista leijonan osaa ;) mä sanoisin et mee tolla, näytät varmasti upeelta

[/quote]

Kuule, 70-luvulla tuo oli aika tavallinen häämekon malli (tosin kunnon  olkaimilla), joten eiköhän tuo ole perinteisempi kuin kermakakkumallit.

Vierailija
14/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Itse en pitäisi edes yöpaitana, mutta jos sinä siitä pidät, niin osta vain rohkeasti!

Vierailija
15/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muun juhlan "virallisuus" mätsää, niin mikäjottei. Asun pitää sopia juhlan luonteeseen ja virallisuuteen. Jos tavoitteena on rennot, ehkä luonnonläheiset tai muuten kepeät juhlat, joissa sulhanenkaan ei ole kaikkein virallisimmassa mustassa puvussa ja vieraille on viestitty, että kesäleninki on vaihtoehtona parempi kuin juhlapuku ja sen lisäksi miljööseen sopii, niin ihan hyvin käy. Mutta jos aiotte mennä johonkin hyvin viralliseen ympäristöön, ja muuten vetää todella virallista linjaa, niin sitten ei. 

Mutta kuten moni jo sanoi, katso ensin livenä. Kuvassa usein nuo halpisketjujen vaatteet näyttää hyvältä, mutta sitten livenä voi olla surkea pettymys materiaalin ja muun laadun suhteen.

Vierailija
16/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan nätti. Hyvä vaihtoehto, jos ei pysty tai halua kaataa omaisuutta hääpukuun.

Vierailija
17/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se samantyyppinen valkoinen olisi parempi. Kauniimpi, juhlavampi yläosa.

Vierailija
18/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippihäät. Ihan jees.

Vierailija
19/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:01"]Hippihäät. Ihan jees.

[/quote]

Kukaan hippi ei käytä henkkamaukkan lasten ompelemia rytkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä