Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Linjan leikkipuistossa

Vierailija
08.07.2014 |

Äiti laittoi altaiden vieressä olevan eväidnsyöntipöydän päälle noin 1v tyttönsä peppu paljaana istumaan/ makaamaan ja alkoi vaihtaa tälle vaippaa ilman alustaa. Yöks!!!v Ja kohta joku asettaa siihen leipänsä tms. Pisulle haisi kovasti, kun ohi kuljimme.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisitakin löytyy oikeita sikoja. Olisit karjaissut.

Vierailija
2/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kilttinä huomauttanut ettei ruokapöydällä vaihdeta vaipaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi yököttänyt. Olen itse tarkka siitä, missä lapselle vaihdetaan vaippaa. Vauvan pissa ja kakka ovat aivan yhtä ällöttäviä kuin aikuistenkin, joten niitä ei vaihdeta keskellä ruokailua, kahvilaa tai ravintolaa.

Eräs sukulainen on vaihtanut jokaisen neljän lapsensa vaipat keskellä olohuonetta, jotta ei tarvitse lopettaa juttelua ihmisten kanssa. Minusta tapa on todella ärsyttävä. Olohuoneessa on usein se talon kallein matto, miksi juuri sen päällä pitää repiä vaippoja pois. Monesti on tullut vahinko ja siinä sitä vain naureskellaan, että hupsis ja oletetaan, että emäntä siivoaa pissat pois.

Vierailija
4/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten mennyt sanomaan esim. henkilökunnalle, että pöytä kannattaisi pyyhkiä? Jospa ei ollut ihan paikallisia eikä tiennyt missä vessa on?

Vierailija
5/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä sukulaisia. Tehoaa,kun komentaa kovalla äänellä. Miksi annette toimia noin, parempi että tuollaiset suttupytyt pysyvät poissa.

Vierailija
6/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:09"]

Et sitten mennyt sanomaan esim. henkilökunnalle, että pöytä kannattaisi pyyhkiä? Jospa ei ollut ihan paikallisia eikä tiennyt missä vessa on?

[/quote]

Onko leikkipuistossa henkilökuntaa?

Vierailija
7/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vessarakennus on siinä ihan vieressä.

ap

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:09"]

[/quote]

Vierailija
8/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en sanonut tuolla äidille enkä henkilökunnalle sillä minulla oli sylissä 3v jonka jalasta vuosi hurjasti verta ja oltiin menossa vessaan putsaamaan sitä, ja 1v oli toisessa kainalossani.

ap

Vierailija
9/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän