Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuukupin käyttäjät: voiko kuppia käyttää varmuuden vuoksi?
08.07.2014 |
Siis menkkojen oletettuna alkamisajankohtana? Mulla on epäsäännölliset menkat ja menkat alkaa usein esim. rajun liikunnan yhteydessä. Todella kiusallista ja aina pitää pitää rättiä varmuuden vuoksi. Side taas häiritsee hikiliikunnan aikana, vaippa housuissa. Voiko kupin pistää varmuuden vuoksi, vaikka vuotoa ei tulisikaan?
Tuntuuko se teillä inhottavalta? Mulla on kuppi olemassa, mutta sen ollessa tyhjä tuntuu se jotenkin epämielyttävälle. Ihan kuin se alipaine jotenkin vetäisi kohdunsuuta :D. Onko tästä jotain haittaa? Kupin laiton jälkeen tuntuu muutenkin lievää menkkamaista kipua, vaikka olen koittanut että se aukeaa sisälläni kunnolla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi käyttää, toisin kuin tamponia. Eihän kuppi kuivata tai muutenkaan haittaa mitään, sen voi hyvin laittaa jo ajoissa paikalleen. Kuppi ei tunnu miltään missään vaiheessa, paitsi kun sitä käytti ensimmäisiä kertoja ja kupista oli enemmän tietoinen, alapää saattaa myös ärtyä, kun kuppia ei vielä osaa käsitellä sujuvasti.
Harjoittele vain rauhassa, ja jos kuppi tuntuu jatkossakin vääränlaiselta tai ylipäätään tuntuu, saatat tarvita erikokoisen tai -mallisen kupin. Jos kupissa on pitkä antenni, lyhennä se. Asenna kuppi myös riittävän syvälle, niin että se jää yläviistoon hyvään asentoon, eikä tunnu ollenkaan.