Koetko alemmuudentunnetta nuorten seksuaalisesti vetovoimaisten nuorten naisten seurassa?
Kommentit (15)
En. Olen sen elämänvaiheen ohittanut ja nyt nautin tästä nykyisestä.
No tietenkin miehen aloitus. Jos ei olisi, niin aloitus olisi ollut muotoa Koetko alemmuudentunnetta nuorten vetovoimaisten ihmisten lähellä? Samahan pätee molempiin sukupuoliin.
Miehenä voin vastata vain oman sukupuoleni puolesta. Tunnen syvää alemmuutta nuorten, seksuaalisesti vetovoimaisten miesten seurassa. Hävettää, kun olen täyttänyt jo 40. En ole enää nuori ja se näkyy.
En, katselen heitä välillä vähän huolestuneena kuten tytärtäni välillä myös. Itselläni oli helpompaa nuorena.
Kaikki naiset kollektiivisesti inhoavat miesten huomiota ja nauttivat siitä että heitä pidetään rumina ja ikäloppuina. Fakta. Ja OFFICIAL!
Periaate on sama: kaikilla on reikä mutta kuka sitä osaa käyttää? T: täti joka osaa ja joka ei tunne alemmuutta yhdenkään naisen edessä.
Enpä oikeastaan. Hirvittää, millaisessa maailmassa he elävät. Nykyään on helpompaa kohennella itseään, mutta samalla miehetkin ovat pinnallisempia kuin koskaan ja vaatimukset hipovat pilviä. Nykyään myös käytöstavoissa on monilla toivomisen varaa, koska on niin helppoa olla kylmiltään kontaktissa aina uusiin ja uusiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Onneksi itselleni pariutumisasiat olivat ajankohtaisia silloin aikanaan. Onhan jotain sentään mennyt parempaankin suuntaan, ennen setämiehiltä piti sietää huonoa käytöstä, nykyään saa vapaasti pitää puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Periaate on sama: kaikilla on reikä mutta kuka sitä osaa käyttää? T: täti joka osaa ja joka ei tunne alemmuutta yhdenkään naisen edessä.
Tästä tuli mieleen joku naispuolinen stand up -esiintyjä. Pitää olla aina niin rempseä.
En. Nyt on heidän aikansa.
Minäkin olin aikoinaan, nuori, pitkähiuksinen kivan näköinen opiskelija.
Se oli minun nuoruuttani ja minun aikaani.
Nyt olen yli 30 v työssäkäyvä 2 lapsen äiti.
Olisi kauhistuttavaa, ellen olisi henkisesti kasvanut ja kehittynyt noista nuoruusvuosistani.
Ne asiat mitkä olivat silloin tärkeintä, eivät ole enää samoja.
Nyt olen saanut jo lähes kaiken, mitä nuorena haaveilinkian saavani.
Ilman muuta, en kelpaa nuorille naisille, vaikka olen mies parhaassa iässä. Nuoret naiset naureskelevat lähestymisyrityksilleni, myös ala-arvoista haistattelua olen joutunut kuulemaan heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin vastata vain oman sukupuoleni puolesta. Tunnen syvää alemmuutta nuorten, seksuaalisesti vetovoimaisten miesten seurassa. Hävettää, kun olen täyttänyt jo 40. En ole enää nuori ja se näkyy.
Unohdit "T:AP"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen joku naispuolinen stand up -esiintyjä. Pitää olla aina niin rempseä.
Suorastaan römpseä.
En, päinvastoin. Ihanaa että saan olla vihdoin rauhassa ja käytännössä lähes näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset kollektiivisesti inhoavat miesten huomiota ja nauttivat siitä että heitä pidetään rumina ja ikäloppuina. Fakta. Ja OFFICIAL!
Ei vaan sillä ei ole niin väliä, eikä kaikkk riipu siitä.
Tämä on varmasti joku miesajatus. Tyttären ikäisten? En, koen iloa heidän nuoruudestaan ja iloa siitä, että olen itse jo ohittanut sen elämänvaiheen, ei ollut helppoa ja harvoin edes hauskaa.