Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerronko miehelle, että petin?

Vierailija
08.07.2014 |

Menin pettämään miestäni pari viikkoa sitten ja nyt on alkanut omatunto kolkuttamaan. Tekisi mieli kertoa miehelle, ennen kuin se kuulee sen jostain muualta.

Mies itse tunnusti pettäneensä minua vuosi sitten ja annoin anteeksi. Tarkoitukseni ei ollut pettää mitenkään kostomielessä. Se oli lähinnä hairahdus heikkona hetkenä... Olemme naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Parisuhde on ollut aika vuoristorataa viimeisen vuoden ajan, koska yhteistä aikaa ei tahdo löytyä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, tai odota, että kuulee muualta :) Itehän olet vaan ihan ohimennen ilman tarkoitusta tai sen olevan mitään tärkeää, vaan tavaraas antanu toiselle, eli olet yhtä huono kuin pettäjämiehesi, eihän hän voi siitä suuttua, mitä ensin itse teki. Olette täysin ansainneet toisenne.

Vierailija
2/3 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti suosittelen aina rehellisyyttä, sullekin, mutta mieti ensin, mikä sun motivaatio on kertoa asiasta. Omatunto kolkuttelee, eli sua helpottaisi, kun kerrot. Miehesi ei tiedä, mutta kun kerrot, siirrät negat fiilikset hänelle... Eli mieti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin se sen sulta kuulee kun naapurin Piritalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi