Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on minulle tosi kateellinen

Ap
04.07.2021 |

Onko teillä muilla kokemuksia siitä, että parisuhteessa toinen osapuoli voi oikeasti olla tosi kateellinen - ja se voi ajaa suhteen aikamoisiin vaikeuksiin? Tietenkin tämä ottaa vuosia aikaa, ennenkuin tilanne muodostuu. Ensinhän sitä haetaan mahdollisimman hyvä kumppani, mutta sitten vuosien myötä kun alkuhuuma jne. hiipuu, niin tuo mahdollisimman hyvä - esim. ammatillisesti pitkälle koulutettu jne. voikin muodostua ongelmaksi. Itse en voinut alunperin kuvitella, että eri sukupuolet voisivat tällä tavalla olla kateellisia toisilleen, perheessähän pitäisi lähtökohtaisesti tukea toisiaan ja olla ylpeä esim. puolison saavutuksista ja menestyksestä. Mutta näköjään tämä on mahdollista, nyt esim. kun vuosien myötä meillä on tilanne, että tienaan huomattavasti enemmän kuin mieheni ja minulla on vielä pitkät lomat, niin tuntuu että tämä alkaa olla miehelle liikaa. Miten olette käsitelleet näitä asioita omissa parisuhteissanne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan mahdollista. Varsinkin jos ollaan samalla alalla, saattaa tulla urakilpaa. Mulla ei kyllä ole kokemusta onneksi. Uskon että ei ole hirveän hyväksi liitolle jos oikein vakavaksi menee.

Vierailija
2/2 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen miehelleni. Mies on tilanteessa, jossa pystyy hyvin vapaasti päättämään töistään, mitä töitä ottaa vastasn ja milloin on lomalla. Itse oon paljon sidotumpi. Ehkä kateutta lisää se, että miehen elämän helppus ei tuo mitään lisäarvoa yhteiseen elämään. Molemmilla on yhtä paljon perhe-ym. velvoitteita, mutta miehelle jää enempi aikaa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi