Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksineläjät, pesettekö aina vajaita koneellisia pyykkiä?

Vierailija
04.07.2021 |

Miten usein peset pyykkiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut useamman viikon edestä alushousuja, sukkia yms. ja aina kun iso pesukori tulee täyteen, niin pesen sitten kerralla täyden koneellisen. Sitten riittää taas pitkäksi aikaa vaatteita eikä tarvitse pitkiin aikoihin miettiä pyykkejä.

Mahtuuko petivaatteet ja vaatteet yhdessä? Ja pyyhkeet. millä asteella peset?

Vierailija
22/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en asu edes yksin, vaan poikani kanssa ja pesen noin 2 koneellista kuussa, toinen kirjopesu ja toinen lakanat/pyyhkeet ym. Puhtaita vaatteita kyllä riittää tuoksi ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pesee kerran viikossa, niin eikö omista muka yhtään mustia vaatteita? Nehän pitää pestä eri pesussa

Vierailija
24/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pesette noin harvoin? Minulla tulee monta koneellista viikossa; hienopyykkiä valkoiset ja värilliset, pyyheliinat ym kirjopyykissä, lakanat sitten erikseen. Minimissään siis neljä koneellista viikossa, usein enemmänkin.

Vierailija
25/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pesee kerran viikossa, niin eikö omista muka yhtään mustia vaatteita? Nehän pitää pestä eri pesussa

Useimmista mustista vaatteista ei lähde väriä. Uuden vaatteen voi testata pesemällä sen ensimmäisen kerran vadissa.

Vierailija
26/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä pesette noin harvoin? Minulla tulee monta koneellista viikossa; hienopyykkiä valkoiset ja värilliset, pyyheliinat ym kirjopyykissä, lakanat sitten erikseen. Minimissään siis neljä koneellista viikossa, usein enemmänkin.

'

Mulla sama, aina 5 koneellista viikossa tulee.

-mustat

-tummat

-vaaleat

-lakanat

- pyyhkeet, laudeliinat, sukat, pikkarit

Vierailija
27/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista valkoisia vaatteita:)

Vierailija
28/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

-mustat

-tummat

-vaaleat

-lakanat

Miksei tummat voi laittaa mustien kanssa ja pyyhkeet yms. lakanoiden kanssa?

Vierailija
29/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

-mustat

-tummat

-vaaleat

-lakanat

Mustat pysyy huomattavan paljon paremmin ihan mustina kun ne pesee erikseen! Ja lakanoista täyttyy jo mun pienehkö kone, samoin noista pyyhkeistä yms toinen 60 asteen koneellinen.

Vierailija
30/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

-mustat

-tummat

-vaaleat

-lakanat

Itselläni ei kyllä kaikki lakanat ja pyyhkeet + alusvaatteet mahdu yhteen koneeseen ja usein väritkin hieman erit.

Vierailija
31/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 4-5 kertaa viikossa ja vajaita koneellisia yleensä. Viikossa tulee kyllä pyykkiä silti ihan kiitettävästi. Arkivaatteet ja työvaatteet pitää vaihtaa vähintään joka toinen päivä. Treenivaatteet pitää vaihtaa päivittäin ja lakanat vähintään kerran viikossa. Siihen sitten vielä pyyhkeet ym.

Vierailija
32/32 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako pesukoneen puuvilla-ohjelma että sinne ei saa laittaa muuta kuin puuvillaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme