Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämässäsi mättää?

Vierailija
08.07.2014 |

Mikä elämässäsi on vialla kun vietät aikaasi tällä palstalla. Itse mietin hiljattain, että ainakaan itselläni ei kaikki ole kuitenkaan ihan hyvin kun täällä kulutan aikaani. Jokin tai jotain tärkeää puuttuu, elämän sisältö ei ole sellaista kuin sen haluaisin olevan.

Miksikö ajattelen niin, perustuu ihan lookisesti siihen olettamukseen, että jos elämässä on sisältöä ei olisi mitään tarvetta roikkua täällä, ainakaan itselläni. Itsellä on ystäviä, ei kuitenkaan sellaisia oikein läheisiä liiaksi, ehkä sitä puutetta yritän paikata tällaisella, lukien toisten murheita ja provoja, ehkä joskus kommentoiden. Tätä en ainkaan ole koskaan elämältäni halunnut ja nyt sen olen vihdoin viimein käsittänyt, että tästä on päästävä eroon ja hankittava se oikea elämä takaisin kaikkine mukavine juttuineen.

Oletteko koskaan ajatelleet asiaa ja jos olette, minkälaiseen loppupäätelmään olette tulleet? Enkä usko, että edes ne lapsia omaavat ovat täysin tyytyväisiä elämäänsä jos kuitenkin suuri osa ajata kuluu täällä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo saavuttanut elämältäni sen, mitä halusin. Nyt olen ikään kuin välitilassa, jossa täytyisi keksiä uusi halu. Toistaiseksi en ole syttynyt millekään idealle.

Vierailija
2/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hullu ajatus, että keskustelupalstoille kirjoitellaan vain, kun omassa elämässä on jokin pielessä. Olen kirjoitellut erilaisille foorumeille yli kymmenen vuotta, ja pidän omaa elämääni hyvinkin onnellisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviäkään, mutta kaipaan kuitenkin kontaktia muihin ihmisiin ilman suhteiden ylläpitämisen vaivaa. Lisäksi tähän jää koukkuun. Mietin välillä kuolemista.

Vierailija
4/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkunnussinta

lookinen= looginen

Vierailija
5/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Itse aloitin täällä vuosia sitten kun olin hyvin vaikean raskauden takia vuodelevossa kuukausia. Sitten pidin useamman vuoden tauon ja ajattelin etten koskaan enää tule takaisin, mutta täällä taas. Itsellä on ehkä se, että vaikka on lapset ja mies ja työkaverit ja jopa aktiivinen liikuntaharrastus, niin tarvitsen sosiaalisesti ihan hirveän paljon enemmän kuin mitä tämä nykyinen elämä antaa... Vaan sitä kontaktia, heittoja, huumoria, hurjasti stimulaatiota... Av:ssä on koukuttavinta että aiheet vaihtuvat niin nopeasti, aina on jotain uutta.

Vierailija
6/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 07:50"]

pilkunnussinta

lookinen= looginen

[/quote]

Pikkumaista, lookinen = looginen, tuohon virheellisesti kirjoitetun looginen (lookinen) sanan ja yhtäläisyysmerkin väliin tulee välilyönti :D

ap

Vierailija
7/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole vielä tänään tappanut karhua paljain käsin.

Vierailija
8/8 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meille kaikille on lisää nussuteltavia merkkejä, ihan innostuin!

https://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielikello/merkit.html

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän