Mun mies syö kuin hiiri.
Eli todella vähän. Välillä ärsyttää, että eikö iso mies voi syödä enempää kunnon ruokaa.
Mä itsekin syön isomman satsin joka kerta.
Herkut ja keksit kyllä sitten maistuu miehelle, vaikka vatsa olisi "täynnä" oikeaa ruokaa.
Syynä ei voi olla mun tekemä ruoka, koska itse valmistamaansa ruokaa närppii yhtä vähän.
Onko kenenkään muun mies samanlainen?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 23:23"]Ei ole onneksi mies, mutta 12-vuotias poika sen sijaan on ja on ollut varmaan päiväkoti-ikäisestä asti. Jaksaa ottaa pattiin, kun tekee ruokaa ja toinen ottaa miniannoksen, mutta välipalat sen sijaan ovat valtavat.
[/quote]
No sun pojasta tulee sit nelikymppisenä samanlainen kuin mun miehestä. Varro vaan. ;-)
Ap
Saattaa olla syömättä lämmintä ruokaa montakin päivää. Lähtee päiväksi kalalle, ei ota mitään eväitä ja ostaa sitten tullessa huoltsikalta sipsipussin. Ärsyttävintä on, että mulla salaatinpuputtajana on kolesteroli kohollaan ja miehellä hyvät arvot.
Ei ole onneksi mies, mutta 12-vuotias poika sen sijaan on ja on ollut varmaan päiväkoti-ikäisestä asti. Jaksaa ottaa pattiin, kun tekee ruokaa ja toinen ottaa miniannoksen, mutta välipalat sen sijaan ovat valtavat.