Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta sait ensimmäiset raskauteen liittyvät raskausarpesi?

Vierailija
04.07.2021 |

Vai saitko lainkaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut arpia.

Vierailija
2/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut. Rv 40+5.

Odotin niitä tulevan, koska teininä niitä tuli esimerkiksi rintoihin mutta raskauden aikana ei tullut *kopkop*. Enkä todellakaan ole jaksanut rasvata ihoa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut. Rv 40+5.

Odotin niitä tulevan, koska teininä niitä tuli esimerkiksi rintoihin mutta raskauden aikana ei tullut *kopkop*. Enkä todellakaan ole jaksanut rasvata ihoa tms.

Mulle tuli ekassa raskaudessa vasta lopussa/synnytyksessä pienet 2 arvet. Nyt toisessa raskaudessa tuli loppupuolella myös.

Nuorena mulle tuli reiteen paljon ne arpia. Mahaan ei paljon yhtään.. 🤔

Vierailija
4/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiossa.

Vierailija
5/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut yhtään raskausarpea raskauden aikana. Aiemmin elämässä niitä on kyllä tullut lonkkien kohdalle lihomisen seurauksena.

(Siltä varalta, että joku tulee tästä huomauttamaan niin olen normaalipainoinen.)

Vierailija
6/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vasta synnytyksen yhteydessä muutamat viirut. Ei haittaa, ovat söpöt muistot vain.

Vierailija
7/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kuukauden aikana

Vierailija
8/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole tullut vielä yhtään (rv. 35). Olen vähän yllättynyt, kun esimurrosiässä sain niitä runsaasti vaikken edes kasvanut radikaalisti. Toivottavasti saisin vielä. Mun mielestä raskausarvet ovat kauniita.

Vierailija
9/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskausarpia, koska käytin tukiliiviä ja rasvasin vatsaani.

Vierailija
10/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan puolivälissä tullut tisseihin. Ei haittaa, eletyn elämän merkkejä.

Vierailija
11/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut, voitelin vatsaa päivittäin manteliöljyllä ja lapsi syntyikin jo viikolla 38.

Vierailija
12/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut yhtään, rv31. Ihmettelen, sillä teini-iässä reidet, rinnat ja kyljet oli täynnä viiruja. Saa nähdä miten loppuaikana käy, ainakaan nyt mahan iho ei tunnu kovinkaan venyneeltä vaan on ihan pehmeä.

Vierailija
13/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo puolen välin jälkeen ihan tuohon karvoituksen ylle ensimmäiset, itse en huomannutkaan kun maha oli jo niin iso. Mieheni huomasi nämä ensimmäiset. Siitä levisi koko vatsan alueella loppua kohden.

Tokassa raskaudessa vain muutama kohta repesi lisää mutta vanhat arvet pysyivät vaaleina, luojan kiitos.

Rasvasin kyllä paljon, mutta arpien syntyyn liittyy muutakin, ihotyyppi ja perinnöllisyys esimerkiksi. Äidilläni on samanlainen arpimaha kuin mulla.

Mutta kyllä mulla oli hervoton vatsakin molemmissa vaikka ylimääräisiä kiloja tuli vain pari. Ja vatsa oli iso jo aikaisin.

Toisessa raskaudessa vieraat ihmisetkin kyseli tuleeko kaksoset.😅

En tiedä vaikuttiko esim se että istukka oli melkein tuplapainoinen normaaliin keskivertoon nähden.

Vierailija
14/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä tuli rv 42+1, lapsi syntyi seuraavana päivänä ja otti lujaa päähän. Toisesta tuli rv 39+ jotain. Ja lapsi syntyi rv 40+1 ja otti tämäkin päähän.

Nyt kolmannesta ei ole vielä rv 30 tullut arpia, mutta heti kun ensimmäinen ilmaantuu niin alan järjestää isompien lasten hoitoa ja sairaalakassia, koska viikon sisällä siitä lienee vauva jo maailmassa.

Vierailija
15/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa tuli synnytyksen yhteydessä. Toisessa jo raskauden aikana, en kyllä muista millä viikoilla, kun en välittänyt enää. Arvet kuuluvat elettyyn elämään ja ovat vaalenneet vuoden kuluessa. Jos tästä kolmannesta raskaudesta selviän pelkillä arvilla, pidän itseäni todella onnekkaana.

Vierailija
16/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs lapsi nyt mahassa vipalla kolmanneksella. Ei ole tullut vielä yhtään raskausarpea, vaikken ole ekan raskauden jälkeen viittiny mitään rasvailla.

Vierailija
17/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseihin ennen plussaa.

Vierailija
18/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan seudulle tuli vähän arpia loppuraskaudessa ja sektion yhteydessä tuli arpia leikkausalueen/sektioarven ympärille varmaan kun ottivat vauvan ulos.

Vierailija
19/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoihin ihan hirveästi synnytyksen jälkeen. Muuten säästyin arvitta.

Vierailija
20/20 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut 1/3 aikana rintoihin. Sitten reisiin ja pohkeisiin😃 Vatsaan ei yhtään. Kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi