Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tilaa pizzaa joka päivä

Vierailija
04.07.2021 |

Viimeksi äskettäin vajaa tunti sitten kävi pizzakuski ovella. Onko tuo ihan terveellistä enää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzerioissa on usein muutakin kuin pizzaa.

Vierailija
2/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä ihmisiä näyttää aidosti kiinnostavan milloin joku vie roskia, milloin joku tilaa noutoruokaa tai milloin tekee mitäkin?

Menkää maaseudulle kyttäämään. Ette sovellu kaupunkielämään.

Vierailija
4/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kytätä naapureita päivät pitkät?

Vierailija
5/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se terveellisempää kuin vahtia naapurin syömisiä. 

Vierailija
6/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin snobimummo ei enää edes tervehdi minua kun tilaan "liikaa ruokaa kotiin". Tiedän koska kuulin hänen keskustelunsa toisen mummon kanssa pihalla ikkunasta. Ilmeisesti olen huono nainen kun en kokkaa.

Ei se minua haittaa. Pidän näitä ihmisiä henkisesti sairaina surullisina tapauksina. Tilaan edelleen niin monta kertaa viikossa kotiin ruokaa kuin huvittaa. Sama se puhuuko yksi mummo minulle vai ei.

Vierailija
7/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On verrattuna tähän:

Mesi on 15-vuotias ja biologisesti tyttö. Nyt hän haluaa aloittaa sukupuolenvaihdoksen mahdollisimman nopeasti.

Mesi on käynyt pride-festivaaleilla jo 9-vuotiaasta lähtien. Hänen omien sanojensa mukaan hän ei ajatellut homoseksuaalisuutta ja transihmisiä promoavaa festivaalia sen syvällisemmin, mutta siellä oli kivoja sateenkaarenvärejä. Pridet ovat Mesin mielestä kesän kohokohta, koska siellä saa pukeutua miten haluaa ja ihmisiltä uskaltaa kysyä voiko niitä halata.

Mesi on aloittanut käymään transpolilla koska hän tietää siellä prosessin vievän pitkään ja hän haluaa aloittaa hormonihoidon ennen kuin täyttää 16 vuotta. Monien mielestä näin nuorena ei pitäisi tehdä tämän kaltaisia päätöksiä.

Onko Suomessa oikeasti laillista aloittaa sukupuolenvaihdos alaikäisenä? 

Vierailija
8/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jotenkin ajatus siitä että joissain kerrostaloissa voi elää täysin hiljaista elämää omassa rauhassaan ketään häiritsemättä ja etenkin iäkkäämpi väki voi ottaa silmätikuksi tai puhua sinusta jatkuvasti vaikka ovat sinut ehkä kerran elämässään edes nähneet.

Vierailija
9/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalalla vai ilman?

Vierailija
10/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa oikeasti laillista aloittaa sukupuolenvaihdos alaikäisenä? 

Tällä pakotuksella se on kohta laillista kaikille ja kaikenikäisille, sitten aletaan heti vauvalle syntymän jälkeen syöttämään hormoneita kun olikin väärää sukupuolta...

Vierailija
11/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa tarvitse kytätä kun sattuu näkemään pizzakuskin kaartavan pihaan. Pian sen jälkeen kuulen ja tarvittaessa näen ovisilmästä kuinka rapussa ovi käy. Ei kukaan voi elää pelkällä pizzalla ainakaan pysyen terveenä.

Vierailija
12/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän tarkkaan naapureitasi seuraat. Oliko nimenomaan pizzerian kuski? Entä jos se pizzakuskin onkin rakastaja, joka käy säännöllisesti töiden välissä? 

Vierailija
13/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa tarvitse kytätä kun sattuu näkemään pizzakuskin kaartavan pihaan. Pian sen jälkeen kuulen ja tarvittaessa näen ovisilmästä kuinka rapussa ovi käy. Ei kukaan voi elää pelkällä pizzalla ainakaan pysyen terveenä.

Mitä se sinulle kuuluu? Hyppäät siis heti pystyyn katsomaan ovisilmästä kun pienikin rasahdus kuuluu ja teet tästä jonkun henkisen lokikirjan jokaisen tulemisista ja menemisistä?

Vierailija
14/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilaako hän oikeasti joka päivä?

Vierailija
15/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin niin. En toki ole joka päivä ollut kotona näkemässä, mutta välillä olen nähnyt useamman päivän peräkkäin.

16/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän juon olutta joka päivä, ja se ei ole ihan terveellistä enää.

Vierailija
17/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti noita kyylämummoja on Helsingin kantakaupungin kalliimmat alueet täynnä. Heillä vippaa todella pahasti päästä. Terkkuja täältä jos kadehditte että joku asuu oikein kantakaupungissa.

Kämppä kiva ja ympäristö kiva, mutta jo kahdessa melko lähekkäisessä taloyhtiöissä ollut häiriintyneitä, lähinnä naispuolisia vanhoja kyttääjiä.

Ei vissiin sovi talon "arvovallalle" että siellä kärrätään pitsoja.

Vierailija
18/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin snobimummo ei enää edes tervehdi minua kun tilaan "liikaa ruokaa kotiin". Tiedän koska kuulin hänen keskustelunsa toisen mummon kanssa pihalla ikkunasta. Ilmeisesti olen huono nainen kun en kokkaa.

Ei se minua haittaa. Pidän näitä ihmisiä henkisesti sairaina surullisina tapauksina. Tilaan edelleen niin monta kertaa viikossa kotiin ruokaa kuin huvittaa. Sama se puhuuko yksi mummo minulle vai ei.

Nauroin ääneen ajatukselle, että joku jättää tervehtimättä sen takia, että toinen tilaa ruokaa kotiin. Sinällään kyllä väärin, koska ei pitäisi sairaille ihmisille nauraa. 

Vierailija
19/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa jotenkin ajatus siitä että joissain kerrostaloissa voi elää täysin hiljaista elämää omassa rauhassaan ketään häiritsemättä ja etenkin iäkkäämpi väki voi ottaa silmätikuksi tai puhua sinusta jatkuvasti vaikka ovat sinut ehkä kerran elämässään edes nähneet.

Osa näistä turkismummoista on porvarien jne. leskiä jotka eivät ole päivääkään elämässä tehneet töitä ja olleet vaan kotona, shoppailleet ja ehkä välillä katsoneet telkkaria. Näiden mielenterveys on rapautunut, ovat todella ilkeitä, ylimielisiä ja estottomia haukkumisessaan.

Vierailija
20/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin niin. En toki ole joka päivä ollut kotona näkemässä, mutta välillä olen nähnyt useamman päivän peräkkäin.

Tiedätkö sinä mitä naapuri ja pizzakuski keskustelevat? Onko naapurilla jotain lemmikkiä, joka kertoo että joku tulee, josta tiedät että aha, se on pizzakuski?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi