Kehtaisitko kertoa ihmisille kumppanisi olevan aseksuaali?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En puhu muutenkaan seksielämästämme joten en
Hyvä juttu
En kertoisi kumppanini asioita. Läheiselle ystävälle voisin tilittää. Olen itse kaikkea muuta, joten kumppanin osoittautuminen aseksuaaliksi olisi kriisin paikka.
Eihän siinä mitään hävettävää ole. Tosin en tiedä miksi tarvitsisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi kumppanini asioita. Läheiselle ystävälle voisin tilittää. Olen itse kaikkea muuta, joten kumppanin osoittautuminen aseksuaaliksi olisi kriisin paikka.
Minun molemmat poikkikseni osoittautuivat aseksuaaleiksi. Olen lapsesta asti odottanut pumpatuksi tulemista kieli pitkällä mutta nyt olenkin vielä neitsyt 30-vuotiaana.
Siis juoksisinko pitkin kyliä kertomassa asiasta? En. Sitä paitsi mieheni ei ole aseksuaali. En olisi hänen kanssaan, jos olisi. N47
En tietenkään,
Ne ovat intiimejä ja yksityiseen suojaan kuuluvia asoita.
En myöskään kertoisi ihmisille paljonko meillä on vielä asuntolainaa jäljellä tai montako kertaa vkossa harrastamme seksiä tai mikä on isäni pankkitilin saldo.
Itse en kehdannut kertoa edes kumppanilleni, tai ole kertonut kenellekään ääneen. Erottiin sovussa, enkä sen jälkeen ole ottanut uutta miestä. En edes muista miksi ylipäätään joskus edes tuli aloitettua seurustelemaan tai ylipäätään samalla se sukupuolielämä, se oli kai nuoruuden ja uutuuden viehätystä. Nykyisin oikeasti evvk.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään,
Ne ovat intiimejä ja yksityiseen suojaan kuuluvia asoita.
En myöskään kertoisi ihmisille paljonko meillä on vielä asuntolainaa jäljellä tai montako kertaa vkossa harrastamme seksiä tai mikä on isäni pankkitilin saldo.
Eipä niissä seksikerroissa paljon kertomista olisikaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu muille
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehdannut kertoa edes kumppanilleni, tai ole kertonut kenellekään ääneen. Erottiin sovussa, enkä sen jälkeen ole ottanut uutta miestä. En edes muista miksi ylipäätään joskus edes tuli aloitettua seurustelemaan tai ylipäätään samalla se sukupuolielämä, se oli kai nuoruuden ja uutuuden viehätystä. Nykyisin oikeasti evvk.
En nyt tiedä onko se kovin intiimiä ja yksityistä, jos ihmistä ei seksi paljon kiinnosta. Vähän sama kuin jos tunnustaisi poliisille, ettei ole tehnyt rikoksia, vain joskus lapsena kaverilta tikkarin vienyt.
Miksi en kehtaisi? Jos se olisi joku ongelma ystäville niin olisivat entisiä ystäviä.
En ole koskaan kertonut omasta enkä kumppaneideni seksielämästä. Yks miesystävä tiesi mun seurustelleen monta vuotta julkisuuden henkilön kanssa ja oikein lypsi tietoa, mutta en kertonut kerrassaan mitään.
En voisi olla aseksuaalin kanssa. Ei sovittaisi yhteen.
Meidän seksielämämme on meidän välinen asia.
En tosin haluaisi elää ko. ihmisen kanssa sitten enää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en kehtaisi? Jos se olisi joku ongelma ystäville niin olisivat entisiä ystäviä.
Kuulostat hyvältä ihmiseltä!
En puhu muutenkaan seksielämästämme joten en