Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sydän ääniä?

24.08.2006 |

Olisin kysellyt koska olette kuullut sydän ääniä? Mä olen nyt käynnyt kaksi kertaa ultrassa ja ei vielä mitään. Ja alkaa hirvittään aika paljon, et jos ei olekkaan mitään. Kävin ekan kerran omien laskujen mukaan seiska viikol ja nyt kasi viikol. Ja ens tiistaina taas ja pitää varautua silloin jäämään sairaalaan. Mul ei ole mitään oireita ollut raskaudesta mitä nyt maha turpoo ja yöllä saa käydä useammin vessassa ja joskus tulee hetkeksi etova olo. Olisi kiva tietää onko muita jotka ovat saanneet sydän äänet vasta myöhemmin kuulumaan. Tämä epävarmuus on aivan hirveää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänäänet mulla kuului neuvolan dopplerilla vasta rv 13+1, mutta ultrassa syke _näkyi_ (ei siis kuulunut) rv 7+0. Ultrassa kyllä käsitykseni mukaan rv 7 pitäisi jo näkyä sikiö ja ruskuaispussi. Ekassa raskaudessa ei näkynyt mitään rv 7+0 ja se todettiin kohdunulkoiseksi...

Ainahan on mahdollista, että hedelmöittyminen on tapahtunutkin myöhemmin, kuin mitä olet arvioinut ja siksi ei vielä näy mitään. Joten hyvä, että seuraavat. Toivotaan, että näin on ja ensi viikolla löytyy pieni! Mulla raskaudet ovat alkaneet hoidoilla, joten hedelmöittymishetki tiedetään melko tarkkaan ja siksi on voitu päätellä jotain noista rv 7 ultrista.

Voimia, tiedän kuinka repivää epävarmuus on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla