Kadehtitko naisia joilla pienet rinnat?
Kommentit (20)
Miksi? En mieti rintojani yhtään. Siinäpä on ja kulkevat mukana.
En varsinaisesti, mutta kadehdin naisia, joilla ei ole vaikeuksia pysyä hoikkana, jotka eivät liho helposti: siis jotka eivät elä jatkuvassa nälässä itseään rääkäten. Ehkä kadehdin hieman joitain D-kupin rintoja, jotka eivät juuri roiku.
Kyllä kadehdin. Ei tissihikeä eikä rintaliivipakkoa.
aww pieni ja siro, pienirintainen nainen <3<3<3
M35
En. Rinnat on vähän kakspiippuinen juttu; isot näyttää hyvältä alasti ja bikineissä, mutta pienet topit ja V-kaula-aukkoiset silkkimekot ym. on nätimmän näköisiä pienirintaisen päällä.
Itselläni on isot rinnat, ja olen vain hyväksynyt sen, että joissain mekoissa ja topeissa saatan näyttää joidenkin silmiin ”rivolta”, mutta en välitä siitä enkä ala sen vuoksi ostamaan omaan makuuni vähemmän kauniita vaatteita.
Rannalla lappubikineissä ja alastomana nämä on oikein kivat ja juuri minun vartalooni sopivat, mutta pukeutuminen olisi joskus helpompaa jos olisi pienet rinnat.
Vierailija kirjoitti:
M35
Ja vanha mies…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ja vanha mies…
Kummasti kelpaa kun lyön kuukausituloni pöytään.
M35
Mulla on päärynävartalo pienillä tisseillä ja vähän ylipainoa. Ei löydy kadehtijoita eikä ihailijoitakaan.
Kun on hoikka, siro ja pienirintainen niin useimmiten näyttää nuoremmalta kuin nämä rehevät kanssasisaret. Mutta makunsa kullakin.
En, mutta kadehdin kauniita rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ja vanha mies…
M35
Sinun tulosi eivät kiinnostaa ketään, eivät ainakaan täällä.
Molemmissa puolensa, turha näistä mitään vastakkainasettelua luoda.
Vierailija kirjoitti:
Kun on hoikka, siro ja pienirintainen niin useimmiten näyttää nuoremmalta kuin nämä rehevät kanssasisaret. Mutta makunsa kullakin.
Niin, ensimmäinen näyttää usein tyttömäiseltä ja jälkimmäinen naiselliselta, eli ovat eri tyyppisiä.
Turha vastakkainasetella. Typerää sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin naisia, jolla molemmat rinnat ovat samankokoiset. Koosta riippumatta.
Eriparisuus ei juuri koskaan ole haitannut, mutta pienemmäksi olen näitä aina halunnut ja taidan kyllä ihan kadehtia pienirintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ja vanha mies…
M35
Ei kelpaisi missään tilanteessa, liian vanha on liian vanha.
Ei tule myydä sieluaan rahalle.
Miehilläkin on pienet rinnat. En kadehdi.
En. Pienistä ne tähän kokoon kasvaneet. Näistä on ollut paljon iloa itselle ja miehille. Myös vaivaa itselle. Pidän kuitenkin nämä. Koko E, H riippuen liiveistä.
Joskus. Olisi ihana käyttää sellaisia kevyitä liivejä ja muutenkin ostaa liivit ja uikkarit ketjuliikkeistä edullisesti. Mutta omaan vartaloon nämä omat sopii parhaiten, eikä niissä ole mitään vikaa.
Ei, olen tyytyväinen isoon poveeni. Toivottavasti tämä ei loukkaa ketään. Myös isorintaisilla on oikeus olla tyytyväinen itseensä, vaikka siltä ei aina tunnu tätä palstaa lukiessa, niin paljon saa haukkuja.
Kadehdin naisia, jolla molemmat rinnat ovat samankokoiset. Koosta riippumatta.