Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lihavuus ihmisen näyttämään ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
04.07.2021 |

mitä mieltä sinä olet? kumpi näyttää yleensä ikäistään nuoremmalta - hoikka vai ylipainoinen ihminen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika Saarikko ja Li Andersson tai Maria Ohisalo, näyttääkö Annika nuoremmalta? Ei todellakaan, vaikka naama on pinkeä kuin mikä.

Minusta lyhyt tukka vanhentaa vähän, mutta muuten olemus molempia ehdottomasti nuoremman oloinen.

Vierailija
22/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Keski-ikäistä voi nuorentaakin, nuorta ihmistä yleensä ei.

Nuorella jos naama on lihava, niin posket esimerkiksi alkaa roikkua kun vanhalla ihmisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut jonkun läskin iästä vai miksi kyselet?

Vierailija
24/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vanhentaa, vanhana nuorentaa.

Pitäsikö siis nyt viimeisään yli 25 vuotiaana kiireesti alkaa lihottamaan iteäni. - Pienessä mielessäni olen aatellut, että koska olen pituusrajoitteinen = alle 169cm  pituinen (mies) ja kaljuuntunut, niin näyttäisin "äidin pikku possulta" jos olisin vielä (hyvin) ylipainoinen, jota toistaiseksi -koputtaa puuta- ole. 

Vierailija
25/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat lapset näyttävät ainakin vanhemmilta kuin hoikat. Monet aikuisena normaalipainoiset ovat olleet hyvin hoikkia ala- ja yläasteella.

Vierailija
26/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiseva naama on ruma ja oikea ryppymagneetti. Kenenkään ei pitäisi painaa alle 80 kg.

Vierailija
27/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihavuus saa näyttämään emännältä ja ikäistään vanhemmalta. ja rumemmalta. rypyillä ei ole juurikaan merkitystä, jollei nyt mennä ääritapauksiin. lihavat tykkäävät huijata itseään kuvittelemalla, että ovat nuoremman näköisiä kuin hoikat tai laihat.

Totta kai rypyillä on merkitystä. Ryppyinen ihminen näyttää vanhalta, vaikka olisi kuinka hoikka. Ja hoikkuus usein pahentaa ryppyisyyttä.

Vierailija
28/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aikalailla geeneistä. Itse olen 30-vuotias ja ylipainoinen, mutta luullaan 16-20-vuotiaaksi.

16 -vuotiaaksiko? Älä nyt ihan överiksi viitti.

Vierailija
29/29 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus läski kiristää naamaa niin, että iho näyttää sileämmältä. Tosiasiassa se läski kyllä aiheuttaa kroonista tulehdusta, joka johtaa elimistön rakenteiden ennenaikaiseen vanhenemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi