Polttelee
Tänään.. menkkani alkoi taas🙄 mä vihaan niitä no mut kuitenkin parin tunnin jälkeen alkoi polttelemaan emättimeen sinne sisälle sillain inhottavasti. Nyt kipu on hellittänyt 30-60minuutin jälkeen en ole varma en katsonut kelloa. Ei ole kipua virtsatessa, en ole harrastanut seksiä mut kysymys kuuluu mistä tämä johtuu? johtuuko menkoista? Vai mistä?? T.16v. Tyttö
Kommentit (13)
Mistä me voisimme tietää? Valoja päälle nyt, teini.
Käytätkö tamponeja? Jos, niin siirry nyt siteisiin ja seuraile tilannetta. Voi olla jokin tulehdus. Jos oireet palaavat, kannattaa olla yhteydessä lääkäriin.
Tarkoitat varmaan, että kohtu supistelee kuukautisten aikana. Emättimessä kuukautiset eivät aiheuta mitään tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö tamponeja? Jos, niin siirry nyt siteisiin ja seuraile tilannetta. Voi olla jokin tulehdus. Jos oireet palaavat, kannattaa olla yhteydessä lääkäriin.
Niin, ja älä käytä mitään pesuaineita alapesujen yhteydessä, pelkkää vettä vain.
Tiedäthän, että kuukautiset tulevat monta kertaa elämän aikana? Jos joka kerta aiheuttaa paniikkia, elämästä tulee yksinkertaisesti liian hankalaa.
Kivut ja polttelut eivät ole ihmeellisiä oireita.
Ota särkylääke jos on kuukautiskipuja ja jos ei mene ohi niin käy lääkärissä.
Ei se kestä kuin seuraavat 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko että se haittaa mua
Mua polttelee kanssa, mutta chili vain korventaa peppureiässäni.
16.v.tyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko että se haittaa mua
Saa se haitata. Menkkakipuihin saa myös pyytää apua. Osalla naisista on helpot menkat ja osalla vaikeat. Vaikeat tapaukset saavat pyytää apua.
Mitä vittua nyt taas?