Ahdistuskohtaus kestänyt jo monta päivää
Ihan kamala olo ja herään öisin pelkäämään sydänkohtausta. Onko mitään järkeä hakeutua lääkäriin? En oikein usko, että sieltä saa mitään apua..
Kommentit (18)
Ootko sä se sama joka ahdistuu täällä aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se sama joka ahdistuu täällä aivan kaikesta.
Oon mä joskus ahdistunut täälläkin jostain. Siitä on jo aikaa. Harvoin ahdistun mistään selkeästä syystä, sellaista epämääräistä vaan.
Ap
No hae nyt apua hyvä ihminen. Päivystyksestä, yksityiseltä, auttavasta puhelimesta.
Vierailija kirjoitti:
No hae nyt apua hyvä ihminen. Päivystyksestä, yksityiseltä, auttavasta puhelimesta.
Minkälaista apua niistä saa?
Kokeile valuttaa kylmää vettä ranteisiin ja palleahengitystä.
Päivystykseen vaan nöyryytettäväksi. Ehkä saat yhden opamoxin, mutta voi olla työn ja tuskan takana.
Lopulta täällä täytyy pärjätä yksin. Jos jalka olisi poikki, saisit hoitoa. Jos on henkisesti poikki, ei saa hoitoa, vaikka yrittäisi tappaa itsensä.
Oudoksuttaa näin kuoleman tervetulleeksi halauksin toivottavana, miten joitain voi oma kuolema pelottaa niin kovin että paniikkikohtauksiakin siitä saavat.
Joka päivä sinua ahdistaa jokin asia.
Mene töihin.
Kyllä On syytä hakeutua lääkäriin , ja kerrot tilanteestasi .
Ei siitä lääkäristä ole mitään haittaakaan. Toki ensiapuna heillä tuskin on tarjota mitään lääkitystä kummempaa, mutta joskus ihan jo se asioiden sanominen ääneen auttaa.
Lisäksi kokeilisin erilaisia hengitys- ja rentoutumisharjoituksia ja meditointia, näihin löytyy googlella hyvin ohjeita ja youtubestakin löytyy jotain ohjattuja versioita jos itsenäinen tekeminen tuntuu vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy!
Onpa hyvä ohje!
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä lääkäristä ole mitään haittaakaan. Toki ensiapuna heillä tuskin on tarjota mitään lääkitystä kummempaa, mutta joskus ihan jo se asioiden sanominen ääneen auttaa.
Lisäksi kokeilisin erilaisia hengitys- ja rentoutumisharjoituksia ja meditointia, näihin löytyy googlella hyvin ohjeita ja youtubestakin löytyy jotain ohjattuja versioita jos itsenäinen tekeminen tuntuu vaikealta.
Kunnollista rentoutumista kannattaa opetella, akuuttiin ahdistukseen mulle helpotusta tuo kylmällä vedellä kasvojen pesu, kylmän veden juonti ja pieni puuhastelu, kuten käsin tiskaaminen. Myös välittäminen auttaa nopeastikin. Mulla ei ole mitään lääkitystä.
Mulla on kestänyt jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kestänyt jo monta vuotta.
Miten pärjäät?
Ap
Tää helle ei ole hyvä mun mielenterveydelle. Tuntuu, että tukehdun.
Ap