Milloin mies alkaa käyttää erilaisia tunnehymiöitä?
Mikä on se hetki, kun sulta lipsahtaa sydänsilmäemoji tai muu vastaava viestin sekaan?
Ja nyt en tarkoita niitä miehiä, jotka viljelee emojeja kokoajan ja jokaisen sanan jälkeen, vaan niitä, jotka ei normisti niitä käytä
Kommentit (13)
En koskaan. Naisilla tuntuu olevan yleisempää, jotkut esim. töissäkin Teams chatissa päättää melkein jokaisen viestin vähintään yhteen tai kahteen hymiöön.
Kyllä siinä ollaan jo pitkällä luottamuksen ja kiintymyksen suhteen, sanoisin, että rakastuneena ei järki kulje. Eli silloin jos koskaan.
Heti kun tunnistan tunteita itsessäni eli luultavasti tällä vuosikymmenellä.
Ei vaiskaan, toki kynnys on korkeampi kuin monilla naisilla, mutta sitten on jo tosi kyseessä, kun lävähtää 😘
Naisille pitäis olla aina samanlaista monotonista tekstiä, vanhan kaavan mukaan. Muuten ne alkaa kyselemään, että mikä on muuttunut. Psykoanalyysia tehdään jokaisesta uudesta sanankäänteestä, tai hymiöstä.
en minä sellaisia käytä, koska niiden tuottaminen näppäimistöltä on hieman hankalaa.
Kun tunnen suurta ihastusta, ihastumista. Kun toisen kanssa olo saa tuntumaan elämän ihanalta.
Halu kertoa toiselle, että hän merkitsee minulle paljon.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
Kun tunnen suurta ihastusta, ihastumista. Kun toisen kanssa olo saa tuntumaan elämän ihanalta.
Halu kertoa toiselle, että hän merkitsee minulle paljon.
-mies.
Siis tämä pitää tosiaan paikkaansa. Pitää olla todella vähintäänkin ihastunut ja sittenkin vaatii kanttia.
Kun palleissa tuntuu raskaalta.