Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratasfriikit! Miten miehenne suhtautuu???

24.08.2006 |

Kiinnostaa, että kysyttekö mieheltä mielipiteitä? Tai ostatteko ns. omalla rahalla? Meillä mies ei voi ymmärtää, että yhdistelmät olis kiva vaihtaa esim. scootereihin (olen ihastunut väreihin). Tai yhdistelmät meille jäisi mummolaan, kun ollaan siellä niin paljon. On myös matkarattaat, ne jo kerran vaihdettu toisiin :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun minulla on " muutakin elämää" , niin mies ei enää ymmärrä. Kotona ollessa kaikki lapseen liittyvä shoppailuhulluus selittyi sillä että olin lapsen kanssa 24h ja lapsi oli silloin " koko elämäni" . Kannoin niska vääränä vaatteita, leluja, lastenhoitovälineitä, vaihdoin yhdistelmiäkin vielä vaikka enää ei oikein yhdistelmiä edes käytetty... Mies armahti, koska se oli minun harrastus ja elämäni sillä hetkellä. Nyt kun lapsi on tarhassa, niin mies on vähän jarrutellut kaikkia hulluuksia. Olen toki itsekkin yrittänyt siirtyä vapaa-ajalla kaupoissa pyörimisestä muihin aktiviteetteihin...mutta aina kun kaupoille kerkiän, niin ostosten määrä voi ylittää kantokykyni ja ihan vaan turhia heräteostoksia...kun " nää oli niin ihanat" :)

Toinen muksu tulossa, joten nyt saan ihan rauhassa ostella tuplat, ehkä toiset matkikset jos ollaan koko perhe liikenteessä ja muita vekottimia mitkä helpottaa tulevaa toimintaa kahden lapsen kanssa :)

Vierailija
2/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiset rahat ja jos toinen on jotain ostoa vastaan sitä ei osteta...monessa asiassa rahat säästyy, puolin ja toisin:)

Meillä siis ukko täysin vastaan rattaita. Onhan meillä 700 euron yhdistelmät ja farmariauto johon mahtuu!

Meillä ei siis rattaita matkarattaita tai muitakaan. Yhdistelmillä hyvin pärjätty, olen sen nyt huomannut itsekin!

Nyt on kyllä toinen tulossa. Esikoinen on syntymän aikaan vielä alle kaksi, kuljen lasten/lapsen kanssa jonkun verran kaupungilla, bussilla paljon yms. joten tuplarattaat meinaan hankkia. Ukon ylipuhuminen on jo alkanut, vaik vaavi syntyy vasta huhtikuussa:) Ja kyllä me joustetaan puolin sun toisin ostoksissa, jos koetaan et se on oikeesti toiselle tärkeä asia eikä vaan jokin hullutus! Tää tilanne et mä oon hoitovapaalla ja ukko liiton rahoilla työttömänä voi kyllä vähän valaista meidän tiukkaa ostos linjaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis kotona lasten kanssa (omien ja yhden hoitolapsen) ja mies töissä. Rahat kuitenkin yhteiset, mutta emme me kauhean tarkasti toistemme (pieniä varsinkaan) ostoksia kyttää. Mutta eihän sitä mitään hirveitä summia voi käytellä...

Yleensä olen " ilmoittanut" että nyt tarvitaan tällaiset rattaat tai tuollaiset, eipä tuo niin kauheasti paheksu. Joskus kysyy vain että oikeastiko tarvitaan...? Rattaita meillä ei nyt niin kauheasti ole ollut, kun ottaa huomioon että lapsia kuitenkin neljä (vanhin kohta 9v). Kaikenkaikkiaan taitaa olla ollut seitsemät, joista kolmet myyty pois (ja Gracon matkikset odottaa kellarissa josko vielä tarvittais joskus niitä Autobabyn kanssa). Kolmet siis tällä hetkellä käytössä, tuplat noille pienille 1-vuotiaille, oman lapsen yhdistelmät ja Racet pikku-/ matkarattaina. Kaikille on siis tarvetta, ja sen mieskin ymmärtää. Vaikka meillä ei olekaan hirveän monia rattaita ollut, on ne nykyiset tarkkaan harkittuja ja värit valittuja. Ja ovat vielä sieltä kalliimmasta päästä kärryjä, en ole tykästynyt noihin halvempiin.

Nyt tuli vain paha paikka kun keväällä jolloin etsin noita tuplia omaa ja hoitolastani varten enkä mistään löytänyt sitä tiettyä viime vuoden väriä joten ostin toiseksi parhaan vaihtoehdon. Nyt sellaiset " ykkösväriset" oliskin myynnissä huutiksessa, mutta mies saisi varmaan sätkyn jos ostaisin ne... (vaikka myisinkin tietysti ne nyt olevat sitten pois). Ei itse asiassa ois nyt laittaa 500 euroa rattaisiin vaikka sen saisikin sitten parin viikon päästä taas melko lailla pois... (Menin jopa hankkimaan kantokopan sävy sävyyn niihin nyt oleviin tupliin, jos vaikka vielä yksi lapsi suht´ pienellö ikäerolla.)

Vierailija
4/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mun sohlata noiden rattaiden kanssa ihan rauhassa.

Nytkin olis muuten myynnissä Teutonian Spirit S3- rattaat.

Väri tummansininen/vaaleanpunainen

Jos kiinnostaa niin sulikka@luukku.com