Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kk ulkoilu ja ulkovaatteet

19.06.2007 |

Kertokaapa uusavuttomalle mitä laitatte 10kk ikäiselle päälle näin kesällä ulos, kun viileää muttei kylmää ja sataa välillä vettä. Entäs kun on lämmintä, mutta sitä vettä sataa? Ihmettelen nimittäin mitä laittaa päälle ettei nappula ihan tikahdu kun haluaisin antaa hänen konttailla pitkin hiekkalaatikoita. Kurapukuko päälle? Onko tuollaisille 74-80 kokoisille kuravaatteita myynnissä näin kesäisinkin? Hölmöjä kysymyksiä, tiedän, muttei mitään kokemusta näistä asioista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen meillä ratkaissut " ongelman " niin että olen ostanut hiekkalaatikko ynnä muita sotkuleikkejä varten kirpputorilta käytettyjä housuja ja esim collegepukuja jotka voivat sottaantua, eikä niillä ole väliä, vaikka menis lopullisesti pilalle. mitään kuravaatetusta en kyllä ole pukenut päälle. tosin, jos on oikeasti tosi märkää (vettä sataa) niin ei sitten kyllä olla oltu ulkonakaan.

tyypillisesti päällä on body ja sukkahousut ja collegepuku. kuumemmalla sukkikset ja paksu paita pois. ollaan kyllä päästy kokeileen jo hellepukuakin! :)

muista hattu!!!

Vierailija
2/2 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttailee ulkona lähinnä farkuissa. Meneehän ne housut likaisiksi ja ehkä kastuukin, mutta sitten vaan sisään vaihtamaan toiset vaatteet. Eilen, kun ulkona oli +13 ja koko ajan tihkutti vettä, laitoin tytölle välikausihaalarin päälle, alla oli vain ihan ohuet sisävaatteet. Sadetakki meiltä löytyykin, mutta en vain ole saanut aikaseksi hankkia kurahousuja. Nehän tietty olisi tosi kätevät, tosin varmaan kauhean hiostavat näillä säillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla