Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, tervettä vai sairasta kontrollin halua?

Vierailija
04.07.2021 |

Rakastuin ja minuun rakastuttiin. Menimme kihloihin. Aina välillä mies kysyi minulta sitä, onko minulla salaisuuksia ja petänkö häntä. Ei, en pettänyt. Ainoa salaisuus on se, että olen keskustellut miehen melko kontrolloivasta käytöksestä muutaman miespuolisen työkaverini kanssa. Avopuolisoni ei kuitenkaan missään tapauksessa hyväksy miespuolisia ystäviä ja on sanonut, ettei halua minun puhuvan mitään muuta kuin työasioita tuntemieni miesten kanssa.

En tiedä, mitä ajatella seuraavasta tilanteesta: Kävin yksillä hyvän miespuolisen työkaverini kanssa keskellä päivää. Mieheni ei saanut minua puhelimella kiinni kahteenkymmeneen minuuttiin (puhelin autossa) ja kun soitin heti takaisin, mies raivostui ja rupesi tivaamaan tekemistäni. Rupesin itkemään ja sanoin, etten ole häntä pettänyt mutta olin nähnyt henkilöä, joka oli miespuolinen kollegani.

Minulla on paha olo ja ymmärrän, että mies kokee minun valehdelleen. En silti ihan ymmärrä sitä, miksi reaktio oli näin jyrkkä. Olemme miehen kanssa viettäneet käytännössä kaiken ajan yhdessä enkä ole edes nähnyt naispuolisia kavereitani iltaisin yms. Nyt kihlaus on siis purettu eikä mies enää vastaa puheluihini eikä viesteihini. Kuulemma ei halua nähdä minua enää koskaan. Asuimme yhdessä vuoden verran.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä. Ole iloinen että pääsit eroon, älä vastaa kun hän yrittää ottaa uudelleen yhteyttä. Se luulee että otat sen nöyränä takaisin

Vierailija
2/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, sellasta sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt ja surullinen. Mies ilmeisesti oikeasti kuvittelee minun pettäneen häntä (”kuinka kauan tätä on jatkunut? Tuntuiko hyvältä” jne.).

Varmaan miehelläkin on paha olo, harmi vain että ihan turhan takia. Järkyttävää myös tulla heitetyksi ulos omasta kodistaan. Mies oli aiemmin sanonut, ettei katso hyvällä mitään epärehellisyyttä ja jos sellaista havaitsee, ero tulee saman tien.

Ap

Vierailija
4/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se järkyttävää jos toinen käyttäytyy noin irrationaalisesti, voi jäädä fiilis että pitäisi selvittää toiselle tilannetta jne.

Mutta oikeasti ei kannata. Jos mietit tota tilannetta niin huomaat kyllä että ei missään tapauksessa kannata olla tollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
5/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luvata parisuhdetta kenellekään. Saa aivan vapaasti jutella kenen kanssa lystää ja milloin vain ja vaikka enemmänkin, eikä ole kenellekään selitysvelvollinen.

Näin elän minä, kaunis nainen, jolla jo aikuiset lapset.

En kertakaikkiaan koskaan elämässäni huoli yhtäkään kyylääjää elämääni. Nuorena sitä sellaistakin katsoi vähän aikaa nuoruuden tyhmyydestä. Mutta ei enää koskaan. N44

Vierailija
6/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi että pääsit eroon. Pieni neuvo minulta joka olen ollut yhtä hullun mustasukkaisen kanssa: ÄLÄ ota miestä takaisin, älä.

Vierailija
7/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa. Tuo mies siis.

Ei todellakaan tervettä. Hän tarvis apua.. sairaalloisen mustasukkainen. Harhainen jopa!

Tsemppiä sinulle. Muista et sinussa ei ole vika