Käytiin miehen kanssa eilen terassilla
Emme kyllä viihtyneet. Punanenäisiä juopporenttuja ja tupakin savua. Hyi olkoon.
Kommentit (12)
Minä jo odotin että hässäkkä suhisi karaokea.
Etkö ole aiemmin ollut terassilla?
Varsinainen tiukkapipo😷
Tekikö hyppypotkun? Vetikö käkättimeen?
Jaa ap. Vai niin.
Kun me menimme terassille, suurin osa siellä ruokaili, ja jäi sen jälkeen istumaan ja viettämään sinne kesäiltaa. Nauttivat kuohuviiniä, valkoviiniä, olutta ja siideriä ja lonkeroita.
Yhtään humalassa heiluvaa ihmistä en terassilla nähnyt.
Sen sijaan paljon iloisia ja hyväntuulisia ihmsiä, naurua kuului ja puheiden puluputusta.
Hyvin moni aloitti tänä vkonloppuna kesälomansa, ja kävi sen riemuksi ulkona syömässä ja nauttimassa prosenttipitoisia juomia.
Niin ap.
Se on laatu. Se laatu.
Millaisilla terasseilla käy.
Eikö ollut muita punanenäisiä? En minäkään viihdy jos toiset hienohelmoja
Olitko Arskan kuppi&kaljala:ssa? Siellä olut virtaa ja viskibasso soi.
Riippuu terassista. Meidän hoodeilla (keskusta, meren lähellä) siemaillaan sivistyneesti skumppaa ja valkkaria tai käydään koko perhe syömässä. Punanokka terassit kierrän kaukaa, ne on yleensä kauempana rannasta ja kilpailee oluen hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ap. Vai niin.
Kun me menimme terassille, suurin osa siellä ruokaili, ja jäi sen jälkeen istumaan ja viettämään sinne kesäiltaa. Nauttivat kuohuviiniä, valkoviiniä, olutta ja siideriä ja lonkeroita.
Yhtään humalassa heiluvaa ihmistä en terassilla nähnyt.
Sen sijaan paljon iloisia ja hyväntuulisia ihmsiä, naurua kuului ja puheiden puluputusta.
Hyvin moni aloitti tänä vkonloppuna kesälomansa, ja kävi sen riemuksi ulkona syömässä ja nauttimassa prosenttipitoisia juomia.
Totta. Itse huomasin vain, että olin vanhin ruokailija (72 v) terassilla. Suomessa meitä vanhoja ei näy iltaisin ravintoloissa. Harmi.
Kannattaa käyttää päätään ensi kerralla