Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisteitä laskevat! muutama kysymys...

24.08.2006 |

Olen ollut painonvartijoiden pisteillä kuukauden päivät ja hyvin on paino pudonnut. Ekan kolmen viikon aikana 6kg ja siihen tyssäsi...ihmettelen miksi. Pisteitä en ole ylittänyt koko aikana kun ehkä kerran tai kaksi. Raskausaikana mulla oli hirveä turvotus, jota edelleen...sormukset ei esim. mahdu vieläkään, lapsi kohta ½vuotias. Imetän kylläkin eli siitä olen saanut pisteitä lisää ja ne riittää hyvin.

Niin, onko muilla käynyt, että jossain vaiheessa painon pudotus hidastuu? Miksi? Kuinka sitten tästä eteenpäin? Tavoitteeseen olisi vielä matkaa 10kg...

Listatkaa jos jaksatte vielä kevyitä, hyviä ruokia...tuntuu, että kaipaisi vähän vaihtelua ruokavalioon.

Kiitokset etukäteen ja tsemppiä kaikille pointsaajille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan ns. säästöliekille menemistestä jolloin painonpudotus pysähtyy/hidastuu. Silloin auttaa mässäily :-) Eli syö vaikka pizza niin kroppa menee hieman sekaisin kaloripituisesta ruuasta.

Itse pidän mm. porkkanasosekeitosta ja kasviskanakeitosta maustettuna makealla chilikastikkeella. Pienempään nälkään Valionmarjasoppaa, FantaFreetä ja appelsiinejä. Telkkua katsoessa tulee syötyä porkkanaa ja kevytkermaviilidippiä.

Turvotukseen voisi auttaa rasvanpolttokeitto:

6 sipulia tai 6 keskikokoista purjoa

1-2 purkkia kuorittuja tomaatteja

1 iso keräkaali silputtuna

2 vihreää paprikaa

1 kokonainen varsiselleri

1 lihaliemi- tai muu vähäsuolainen kuutio vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa

Myös pinaattia, naurista tai retikkaa voi lisätä keittoon vaihtelun vuoksi. Ei kuitenkaan lanttua eikä porkkanaa.

Maustaa voi pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa lisätään vain pieni hyppysellinen!

Vihannekset paloitellaan noin liemikuution kokoisiksi palasiksi. Päälle kattilaan kaadetaan niin paljon vettä, että se yltää runsaat pari senttiä vihannesten yli. Keitetään kymmenen minuuttia, ensin kovalla lämmöllä ja sitten vähän aikaa hauduttaen. Lähde: http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan samaa rataa, kyllä se paino lähtee uudelleen putoamaan. Itsellä saatoi mennä kolmekin viikkoa nollilla, kunnes taas mentiin alaspäin. Eikä kannata ottaa liian tiukkapipoisesti koko hommaa, salli itsellesi ainakin yksi päivä jolloin kulutat liiat pisteet herkuttelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinäpä se pääkysymys tulikin=)ootteko painonvartijaryhmässä, josta pisteet lasketaan, vai voiko nuita itse laskea jotenkin?täällä pitäs saada vähintään 7 kg pois.ovat muistoja kahdesta raskaudesta.

Vierailija
4/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimettäjälle 10, osittain imettävälle 5 pinnaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä