Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v, sinkku ja ihan kuin olisi vähän vauvakuumetta :(

Vierailija
07.07.2014 |

Lasten hankkiminen ei ole koskaan ollut minulle mitenkään tärkeää. Puolisoakaan ei ole syystä tai toisesta löytynyt. Nyt olen kuitenkin viimeisen 6kk aikana huomannut kiinnittäväni yhä enemmän huomiota lapsiperheisiin ja välillä mielessä on käväissyt ajatus siitä, millaista olisi jos olisi oma lapsi.

Koska olen kohta nelikymppinen eikä minkäänlaista mieskokelasta ole näköpiirissä, ymmärrän kyllä, ettei minusta tule koskaan äitiä. Koen selvästi olevani jo liian vanha. Täytyy nauttia ystävien lasten seurasta ja pitää silmät auki pienen lapsen yh-miehen (mieluiten sellaisen, jonka lapsen äiti ei ole kuvioissa lainkaan) varalta :D

Eipä tällä viestillä ole mitään isompaa tarkoitusta. Halusin vaan "sanoa" fiilikseni jossain ääneen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, 39v ei ole virlä liian vanha. Kyllä sä lapsia vielä saisit jos haluaisit

Vierailija
2/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi saada lapsen "yksinäänkin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sai lapsensa 41 ja 43-vuotiaana eli vielä ei ole liian myöhäistä :) Eikös hedelmöityshoitoihin yksityiselle voi mennä myös ilman miestä jos käyttää luovutettuja siittiöitä?

Vierailija
4/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 38-vuotiaana ekan lapsen, muutaman päivän vaille nelikymppisenä toisen, ja sitten 41-vuotiaana vielä tuplat. Ettei sulta puutu kuin siittiöitä... Kiva jos niiden mukana tulee hyvä mies mutta vauvan voit hankkia yksinkin. Toiset ei lisäänny parikymppisinäkään, toiset on kerrasta vatsa pystyssä vielä yli nelikymppisinä.

Vierailija
5/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain täysin luonnollista menettämisen pelkoa ja menee kyllä ohi. Ihmismieli kun ei oikein hyväksy sitä, että jotkut ovet sulkeutuvat ihmiseltä lopullisesti, halusi hän sitten kulkea niistä tai ei. Olet vuoden päästä ihan tyytyväinen, ettet sortunut typeryyksiin lapsia hankkiaksesi.

Vierailija
6/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti menee yksin hedelmöityshoitoihin? Minua ainakin ällöttää ajatus, vaikka olen myös neljääkymppiä lähestyvä sinkku, joka miettii samanlaisia kuin ap. Sitä paitsi tuo on tuskin ilmaista huvia.

Vierailija
7/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Hedelmöityshoitoihin en tosiaankaan mene :) Ja vaikka fysiologisesti lasten saaminen olisikin vielä ok, olen silti _omasta mielestäni_ liian vanha. Etenkin kun edes miestä ei ole. Moni muu ei varmastikaan koe olevansa liian vanha tämän ikäisenä, mutta minä koen. Ap.

Vierailija
8/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:57"]Kiitos kommenteista. Hedelmöityshoitoihin en tosiaankaan mene :) Ja vaikka fysiologisesti lasten saaminen olisikin vielä ok, olen silti _omasta mielestäni_ liian vanha. Etenkin kun edes miestä ei ole. Moni muu ei varmastikaan koe olevansa liian vanha tämän ikäisenä, mutta minä koen. Ap.

[/quote]

20 vuoden päästä tajuat kuinka nuori olit 39-vuotiaana.

Vierailija
9/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:57"]Kiitos kommenteista. Hedelmöityshoitoihin en tosiaankaan mene :) Ja vaikka fysiologisesti lasten saaminen olisikin vielä ok, olen silti _omasta mielestäni_ liian vanha. Etenkin kun edes miestä ei ole. Moni muu ei varmastikaan koe olevansa liian vanha tämän ikäisenä, mutta minä koen. Ap.

[/quote]

20 vuoden päästä tajuat kuinka nuori olit 39-vuotiaana.

[/quote]

Voihan ap ajatella olevansa muuten kyllä nuori, mutta lasten hankkimiseen liian vanha. Noin luultavasti ajattelen itsekin tuon ikäisenä, siis 8 vuoden päästä.

Vierailija
10/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, älykäs ja ok-näköinen 44-vuotias siittäjä tästä: cantab.hall@gmail.com

Haluaisin pari lasta lisää. Voin auttaa elatuksessakin, mutta en etsi kumppania.

Vierailija
11/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:09"]

Haluaisin pari lasta lisää. Voin auttaa elatuksessakin, mutta en etsi kumppania.

[/quote]

Olet oksettava.

Vierailija
12/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:24"]

Se on vain täysin luonnollista menettämisen pelkoa ja menee kyllä ohi. Ihmismieli kun ei oikein hyväksy sitä, että jotkut ovet sulkeutuvat ihmiseltä lopullisesti, halusi hän sitten kulkea niistä tai ei. Olet vuoden päästä ihan tyytyväinen, ettet sortunut typeryyksiin lapsia hankkiaksesi.

[/quote]

Olen 38-vuotias sinkku ja usein viimeisen vuoden parin aikana huomannut miten keskustelu kääntyy lapsiin, oli keskustelukumppani sitten samanlainen sinkku kuin minä tai äiti. Silti en koe haluavani lasta. Luultavasti vaan työstän sitä, että se ovi on tosiaan kohdaltani menossa kiinni ja siksi ajatus nousee esiin. Veikkaan, että noin viiden vuoden kuluttua ei tästä asiasta tarvitse enää paljon kavereiden kanssa keskustella.

Vierailija
13/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Olet oksettava.

[/quote]

Mitä oksettavaa tossa viestissä on? Ketjussa on jo viestejä miten nainen voi hankkia lapsen yksinäänkin eikä siinä ole mitään pahaa mut sit kun mies tarjoutuu auttamaan lapsen hankinnassa ja vieläpä tarjoaa elatusmaksuakin ennen kuin mitään on tapahtunutkaan niin sit se on väärin ja tietenkin naista loukkaavaa?

Vierailija
14/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mua ainakaan loukkaa, mutta eiköhän niitä siittäjiä ole tarjolla melkein missä vain jos nainen on suunnilleen kelvollisen näköinen, ei sitä tarvitse ympäri Suomea metsästää. Ja kukaan täysjärkinen nainen ei hanki yksin lasta jos ei sitä ilman elareita kykene myös elättämään. 

Vierailija
15/15 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla oli samanlaisia ajatuksia n. 40-vuotiaana, vaikka tiesin varmasti, etten halua lapsia. Kai se oli jotain asian loppuunsaattamista, ajatustyötä, joka vaan piti tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi