Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievästi tuhdit, miten te pukeudutte?!

Vierailija
07.07.2014 |

Miten te lievästi ylipainoiset tai sen lähellä olevat pukeudutte nyt kesällä niin että on mukava olla mutta vaatteet eivät korosta fläsää? Olen aina ollut hoikka mutta lapsen jälkeen paisuttanut itseäni 15kg enkä osaa pukea tällaista kroppaa. Tänään ostin alesta kaksi väljää toppia ja ajattelin että nyt maha on kivasti piilossa. Kun kokeilin niitä tajusin näyttäväni 10kg lihavammalta, koska kapea vyötärö sentään vähän yleensä hoikentaa..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, kun kaikki on mahassa ja se tuppaa näkymään kaikista vaatteista.

Vierailija
2/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkiin.

No hei, en jaksa kelailla. Siistit vaatteet päälle ja sillä hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita minä tapaan käyttää julkisilla paikoilla, kotona voin sitten vähän vähentääkin, jos on kuuma. Makkarankuori-lookia kartan, niin eivät kaikki jenkkakahvat näy!

Vierailija
4/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyeen hameeseen ja vartalonmyötäiseen, mutta ei puristavaan paitaan, ei toppi, mutta hihaton.

Vierailija
5/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksaisi minäkään kelailla. Muutos entiseen vaan niin suuri että pitäis tottua tähän.

ap

Vierailija
6/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut siihen tulokseen, että vaikka löysä yläosa lihavoittaisikin, niin siisteys ja tyylikkyys ovat isompia plussia. siispä välttelen toppeja sekä kireitä paitoja. lottovoitto on jäykempää kangasta oleva paita, joka ei nuole joka makkaraa! silloin paita voi olla kireämpikin.

t. pulska tikkujalka

Vierailija
7/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sopivan kokoisia ja sopivasti istuvia vaatteita. En mitään telttoja tai vastaavasti myöskään lantiofarkkuja. Housut/shortsit ostan aina tarpeeksi korkealla vyötäröllä ja siihen tiukempi tai löysempi t-paita riippuen alaosan "kireydestä". Mikään ei oo karmeempaa kun liian pienet vaatteet, pukee sen sitten 36 tai 46 kokoinen ihminen, harva niin timmissä kunnossa on etteikö pursuais.

Vierailija
8/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sun vartalon parhaat puolet ja korostat niitä esim. Kapeaa vyötäröä: pakso vyö heti rintojen alapuolelle

Vierailija
9/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sun vartalon parhaat puolet ja korostat niitä esim. Kapeaa vyötäröä: pakso vyö heti rintojen alapuolelle

Vierailija
10/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja, jotka menee kunnolla rinnan alle tai mekkoja, jotka korostaa vyötäröä. Vyönkin voi laittaa. Koskaan ei farkkuja ja toppeja, ne tursuaa vyötäröltä. Hyvin istuvat suorat housut ja melko vartalonmyötäinen paitapusero on myös hyvä yhdistelmä. Puseron helma housujen vyötärön alle, kapeahko vyö.

Koruja kaulaan ja huiveja, huomio kiinnittyy muualle kuin vatsaan. Ohuita neuletakkeja, paksut vaan paksuntaa. Neuletakkeja, jotka on vähän pidempiä ja niissä on vyö.

Yleensäkin vaatteita, jotka korostaa vyötäröä tai ainakin yrittää tehdä sellaista. Yläosan pitää olla istuva. Talvella takki, jossa on vyö. Puserot ja mekot lähinnä v-aukkoisia, pyörät kaula-aukot vaan lihottaa. Missään nimessä ei vaatteisiin poikkiraitoja. Valkoinen väri on myös aika huono. Vaatteissa suuria kuvioita.

Vierailija
11/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin ollut niin kuuma nyt parina päivänä, että on oikeastaan mahdotonta pitää mitään neuletakkeja. Tai toki voi niitä pitää, mutta itse ainakin paistuisin +28 ja siihen vielä aurinko porottamaan. Ja onhan se aika hassun näköistäkin, jos on kuuma ja joku silti kulkee neuletakki päällä.

Vierailija
12/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panostan sopivan kokoisiin vaatteisiin. Ei haittaa, vaikka kokonumerossa lukee peräti 42, jos vaate ei näytä puristavalta eikä liian isoltakaan.

Yksissä häissä katselin ennen hoikkaa neitoa, joka ei ollut kai sisäistänyt lihoneensa eikä mahtunut enää 36 koko mekkoon. Jos olisi ostanut yhtä kokoa suuremman, olisi näyttänyt paremmalta.

Vierailija
13/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:32"]

Vaikeaa on, kun kaikki on mahassa ja se tuppaa näkymään kaikista vaatteista.

[/quote]

hop, hop urheilemaan ja vältä makeaa 

Vierailija
14/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:52"]Täällä on ainakin ollut niin kuuma nyt parina päivänä, että on oikeastaan mahdotonta pitää mitään neuletakkeja. Tai toki voi niitä pitää, mutta itse ainakin paistuisin +28 ja siihen vielä aurinko porottamaan. Ja onhan se aika hassun näköistäkin, jos on kuuma ja joku silti kulkee neuletakki päällä.

[/quote]

Tarkoitin tietenkin kylmemmällä säällä niitä neuletakkeja!

Vierailija
15/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tämän tapainen paita on hyvä jos on mahaa: http://www.ellos.fi/zay/pusero/459202?N=1z140noZ1z141poZ1z141o7&Ns=Freshness|0&Nao=0&selArt=340001

Ja ei tarvitse olla juuri tuo kyseinen paita, ideana on se että on ns. kevyttä ja laskeutuvaa materiaalia joka ei "nuole" kroppaa, mutta laskeutuu kauniisti. Alle voi laittaa topin niin ei näy läpi. Paras kuosi on "epäsäännöllinen" (tämä huivi esimerkiksi siitä mitä tarkoitan: http://womenclothingtoday.com/images/products/silk_scarf_aroma_of_tropis.jpg ) jolloin ns. makkarat kätkeytyvät paremmin mitä sellaisen kuosin kanssa joka "paljastaa" ne heti.

Vierailija
16/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Vappu Pimiältä.

Vierailija
17/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan tavallisia vaatteita, sopivan kokoisia vain. Vaatteet eivät muuta painoani, joten pukeudun vaatteisiin, jotka tuntuvat mukavilta ja joissa viihdyn. Esim. tänään mulla on polvimittainen mekko, jossa lyhyet hihat. Pukeutuisin näin normaalipainoisenakin, en ole koskaan tykännyt paljastavista vaatteista. Käytän paljon myös maxihameita ja mekkoja.

Vierailija
18/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit, tanttavaatteet ja crocksit. Näky hivelee silmiä....

Vierailija
19/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan mallinen paita on ainakin mulle keskeinen tekijä, nimenomaan se, että vyötärö erottuu, mutta tarkoitus ei ole ahtautua makkarankuoreen. Mulla on myös kohtuullisen isot rinnat, joten jos käyttää liian löysiä paitoja, niin yläosasta tulee muodoton pallo. Lisää siihen suhteessa kapeat jalat, niin huonolla asuvalinnalla näyttää joltain tikkarilta. 

Mua ei sinäänsä haittaa se, että vaatteista näkee, että maha on iso. Se nyt on faktaa, että näin on, enkä vaatteilla saa tehtyä itsestäni hoikkaa. Mutta kokonaisuudesta yritän saada mahdollisimman tasapainoisen.

Farkuissa muuten kannattaa suosia todella korkeavyötäröistä mallia jos on mahaa. Siis oikeasti sellaista, että se vyötärönauha on pari senttiäkin navan yläpuolella (eli siinä vyötäröllä). Ainakin mun kropalla tällä säästyy muhkuroilta kun vyötärönauha on kapeimmalla kohdalla. Tällaisten farkkujen kanssa sitten vähän pidempi (lantiolle ulottuva), istuva paita. 

Mutta hankala näitä vinkkejä on kovin yleispäteviksi kirjoittaa, pieni ero vartalossa muuttaa taas tasapainoa toiseen suuntaan (pienet vs. isot rinnat, leveämmät tai kapeammat jalat...). Ja tietysti sitten jokaisella on vähän omanlainen käsitys siitä, mikä on visuaalisesti miellyttävää.

Vierailija
20/20 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 13:06"]

Käytän ihan tavallisia vaatteita, sopivan kokoisia vain. Vaatteet eivät muuta painoani, joten pukeudun vaatteisiin, jotka tuntuvat mukavilta ja joissa viihdyn. Esim. tänään mulla on polvimittainen mekko, jossa lyhyet hihat. Pukeutuisin näin normaalipainoisenakin, en ole koskaan tykännyt paljastavista vaatteista. Käytän paljon myös maxihameita ja mekkoja.

[/quote]

Vaatteet eivät muuta painoasi, mutta muuttavat todella paljon sitä, miltä näytät. Polvimittainen mekko, jossa on lyhyet hihat ei oikeasti kerro vaatteesta mitään, koska se voi olla tiest minkä mallinen. Onko se mekko, jossa on kellohelma tai puolikello, tai kenties tulppaani? Kotelomekko? Empiremallinen mekko? Onko yläosa löysä? Istuva? Onko leikattu/kiristetty/jotain rintojen alle, vyötärölle vai lantiolle, vai kenties ei ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä