Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1960-luvun menestysmissi Leena Brusiinin kuolema oli salattu medioilta yli 2 vuotta

Vierailija
04.07.2021 |

Entinen Miss Suomi ja Miss Eurooppa Leena Brusiin on menehtynyt jo vuoden 2019 helmikuussa. Silti tieto tästä tuli julkisuuteen vasta tämän vuoden kesäkuussa. Mitenkäs se nyt näin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ton otsikon joka kerta "salattu meedioilta"

Vierailija
22/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leenalla oli aikoinaan parhaimmillaan viisi kissaa, loppuaikoina vain kaksi, jos ovat hengissä olisivat nyt yli 14 vuotta molemmat.. mietin mitä kissoille on tapahtunut, koska ne olivat molemmat mun kautta... Ihan pikkutytöstä asti olin sitä mieltä, että Leena oli kaunein Miss Suomi ikinä ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän tainnut julkisuudesta missivuoden jälkeen muutenkaan välittää.

Ihmisen kuolema on yksityisasia.

Vierailija
24/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasti pitkään punahukka nimistä sairautta, joka paheni koko ajan. Oli yksityishenkilö, joka ei halunnut mitään julkisuutta missivuosien jälkeen.

Vierailija
25/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaunis nainen, kuin tosielämän Barbie. Upea kroppa, hiukset ja hymy.

Vierailija
26/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008106090.html

Luin tuon jutun tänään, mulle jäänyt tuntemattomaksi tämä henkilö. Hyvin kaunis oli.

Vierailija
27/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan silloin aikoinaan tarpeeksi riepoteltu sen bunkkerijutun yhteydessä. Ei vaan halunut enää olla julkisuudessa. Kyllä jokainen saa itse päättää, haluaako kuolinilmoituksen vai ei.

Vierailija
28/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllätyksenä eivät Leenan sairastelut kuitenkaan tulleet tietoisuuteen, koska muistan joskus 1990-luvulla hän jossain televisio-ohjelmassa kertoi kärsineensä pahoista migreenikohtauksista, muista sairauksista ei ollut puhetta, mutta jos migreeni on paha niin siinä pelkästään on jo kestämistä. Leena on mielestäni Suomen ehkä toiseksi kaunein Miss Suomi, vain Anne Pohtamo menee hänen ohitseen.

Vierailija
29/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hänen poikansa oli epäiltynä kannelmäen bunkkeri murhassa? Muistaako kukaan millä perusteella?

Vierailija
30/30 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hänen poikansa oli epäiltynä kannelmäen bunkkeri murhassa? Muistaako kukaan millä perusteella?

Kaksi samanikäistä poikaa asuvat samalla seudulla? Vaikuttaa, että pojat ovat sotkeutuneet toisiinsa vain julkkisaspektin myötä. Brusiinin poika on siis syytön.