Kiusaajani on nyt aivan huipulla, kun teki mulle pahaa
Hän teki mulle jotain inhottavaa ja nyt ei ajatus enää toimi, kun mulle tapahtui jotain. Nyt hän on todella tyytyväinen, kun onnistui taas kiusaamaan mua. Naureskeli, kun yritin sönkätä jotain ja huomasi, että sekoilen sanoissani. Toivottavasti ei enää tee samaa.
Kommentit (4)
Hän katseli itseään hymyillen vieressäni peiliin, kun takeltelin sanoissani. Toivottavasti tämän jålkeen antaisi mun olla. Hän on niiiin älykäs muhun verrattuna ja on nyt tyytyväinen, kun oon selvästi tyhmempi ja hitaampi kuin hän. Tyhmempi vaikka väkisin, jos en luontaisesti. Jopa tän kirjoittaminen tuntuu vaikealta. Mun ois oikeasti pitänyt olla hänestä erossa heti sen jälkeen, kun teki ekan kerran jotain inhottavaa vuosia sitten. Mutta hänen mielestään olen vain hullu ja kuvittelen omiani ja niin hän kertoo muillekin. Ei ole muita reaalielämän läheisiä kuin hän, joten ei minusta ole etsimään muuta seuraakaan.
Kukaan ei tajua, mitä helvettiä elän. Mulla on joku vaurio päässä oikeasti.
Sitten muut haukkuvat hulluksi, kun eivät tiedä, että olen oikeasti aivovammapotilas. Näytån melkein normaalilta (tosin olen hieman rumahko), mutta oikeasti aivoni eivät toimi normaalisti. Lisäksi mulla oli syntyessäni FAS-tyyppisiå vaurioita. Eivät ole aivoni toimineet moneen vuoteen. Kiusajieni on sitten helppo ilkkua minua ja haukkua hulluksi. En usko, ettå kukaan maailmassa kokee myötätuntoa minua kohtaan. Olen täysin yksin.
Ok