Leffoja jotka haluaisit katsoa/olet suunnitellut katsovasi mutta aina jää kesken tai kiinnostus lopahtaa
Itsellä kaikki Bondit
Julie&Julia
Uusi tuntematon sotilas
Kommentit (22)
Uusin Indiana Jones....aina kyllästyttää
Tää ei ole leffa mut sons of anarcya alottanu monesti kattomaan ja aina jää kesken
No country for old men. Varmasti hyvä, varmasti tykkäisin, mutta on jäänyt kesken jo jotain 3 kertaa.
Monet ikuiset sotaleffat, uusinpana just tää Tuntematon sotilas. Niin tylsä.
Amelie. Olen kaksi kertaa aloittanut, mutta ei vaan pysy kiinnostus:/
Tenet. Vähät kuin Lynhchin jotkin elokuvat, käsikirjoitus tuntuu pöllyssä kirjoitetulta ja tarinan kaarta sotketaan vain sen vuoksi, että vaikuttaisi coolilta.
Star warsit ei vaan uppoa ei sitten yhtään. Todella tylsistyttävää katsottavaa.
Taru sormusten herrasta
Pidän kyllä siitä, mutta se on niin pitkä etten ikinä pääse loppuun asti. No ehkä tänä kesänä.
mulla kanssa kummisedät, paitsi että en halua katsoa niitä koskaan. Koska teletapitkin on parempia.
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta
Pidän kyllä siitä, mutta se on niin pitkä etten ikinä pääse loppuun asti. No ehkä tänä kesänä.
LOTR pohjautuu Kalevalaan, Tolkien on itse myös vahvistanut sen.
Finnish epic inspired a young British boy in Birmingham to write one of the most beloved literary adventures of all time: "The Lord of the Rings.”
Joten sinänsä suomalaisen kannattaisi katsoa/lukea tuo tarina.
Itse harvoin jätän mitään kesken kun olen aloittanut katsomaan, vaikka olisi huonokin, mutta Pilvikartasto (Cloud Atlas) oli kyllä niin raskas ja sekava, että se jäi kesken. Siitä on varmaan jotain 8 vuotta aikaa kun yritin katsoa, enkä ole toista kertaa yrittänytkään, ehkä täytyy joskus antaa vielä toinen mahdollisuus.
PS: Katsokaa ne Sormusten Herrat ja Kummisedät loppuun. Ovat sen arvoisia.
Pilvikartasto täälläkin, hirveän sekava!
Av:lla pitäisi varmaan aloittaa elokuvakerho tuon Kummisedän ympärille. Vähän niin kuin oli kirjallisuuspiiri pari kesää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta
LOTR pohjautuu Kalevalaan, Tolkien on itse myös vahvistanut sen.
Finnish epic inspired a young British boy in Birmingham to write one of the most beloved literary adventures of all time: "The Lord of the Rings.”
Joten sinänsä suomalaisen kannattaisi katsoa/lukea tuo tarina.
"Inspired" ei kyllä tarkoita sitä, että tarina suoraan pohjautuu Kalevalaan. Enemmän niin, että inspiroi Tolkienia kirjoittamaan.
Tolkienin Kullervo pohjautuu kyllä.
Casablanca : yrittänyt 2 kertaa katsoa nukahdan
Star Wars leffassa: nukahdin heti alussa
Vierailija kirjoitti:
Tenet. Vähät kuin Lynhchin jotkin elokuvat, käsikirjoitus tuntuu pöllyssä kirjoitetulta ja tarinan kaarta sotketaan vain sen vuoksi, että vaikuttaisi coolilta.
Toi leffa oli hyvä teatterissa, kun oli menoa ja meininkiä. En varmaan jaksaisi kotona katsoa.
Kummisetä 2 ja 3. Siitä on jo vuosia, kun katsoin ykkösen ja piti nämä katsoa, mutta kun kestävät sen kolme tuntia, aika harvoin on niin paljon luppoaikaa, että olisi kiinnostanut aloittaa niin pitkiä elokuvia katsomaan. Keskenkään ei haluaisi jättää.
Ehkä nyt suoratoistopalvelujen aikana voisi katsoa vaikka osasissa.